käytän climifenia ja terolutia, jotta tulisin raskaaksi ja nyt olen sairaana eli mitä särkylääkettä uskallan ottaa..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
en tiedä olenko raskaana, mutta 17 pvä menkoista menossa ja tällä hetkellä syön tuota terolutia. olen ollut viikon järkyttävässä räkätaudissa ja nyt pukkaa sitten vielä kuumettakin eli nyt haluisin jo särkylääkettä ottaa.. (tähän asti olen ollut ilman). mitähän kannattais ottaa..?? Panadol vai burana..??

Kp 17 on aivan sama, mitä särkylääkettä otat. Jos ovulaatio ja hedelmöittyminen on tapahtunut, niin solurypäs ei ole vielä edes välttämättä ehtinyt kohtuun asti saati kiinnittynyt. Clomifenilla ja terolutilla ei ole vaikutusta perussärkylääkkeiden käyttöön.

Kp 17 on aivan sama, mitä särkylääkettä otat. Jos ovulaatio ja hedelmöittyminen on tapahtunut, niin solurypäs ei ole vielä edes välttämättä ehtinyt kohtuun asti saati kiinnittynyt. Clomifenilla ja terolutilla ei ole vaikutusta perussärkylääkkeiden käyttöön.

Kyllä, mutta tulehduskipulääkkeillä, kuten Burana, on ajateltu olevan haitallisia vaikutuksia mm. ovulaatioon, joten teoriassa raskautta suunnittelevan olisi hyvä välttää niiden käyttöä. Tokkopa nyt yhdestä Buranasta kuitenkaan haittaa on. Panadol nyt on ainakin turvallinen.

[QUOTE="vieras";24599194]Kyllä, mutta tulehduskipulääkkeillä, kuten Burana, on ajateltu olevan haitallisia vaikutuksia mm. ovulaatioon, joten teoriassa raskautta suunnittelevan olisi hyvä välttää niiden käyttöä. Tokkopa nyt yhdestä Buranasta kuitenkaan haittaa on. Panadol nyt on ainakin turvallinen.[/QUOTE]

No, teroluteilla on jokatapauksessa ovulaatiota haittaavia vaikutuksia, eli terokuurin aikana voi ihan huoletta mättää ibuprofeiinia naamaan.

Yhteistyössä