Mitäs sanotte tällaisesta miehestä... tai siis josta selvisi että on :

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ollut salaa naisen luona yötä, jonka oma lapsi paljasti, lapsen mukaan olivat pussailleet ja nukkuneet vierekkäin, ja lapselle oli ollut siellä oma hammasharja ja videoita.
Myös naapuri oli nähnyt tän naisen ja miehen lapsen kans pulkkamäessä, olivat kävelleet käsi kädessä.
Aina vaan mies väittää ettei tollaista ole ikinä tapahtunut...
Ja on hellä, silittelee ja niin edelleen iltaisin, ainut vaan et ei seksiä... ikinä...

juu, ei siinä mitään mut mies pakottaa mut muuttaan omien lasteni kans tästä asunnosta koska: hän ei ole pettänyt tai mitään väärää tehnyt...
ja arvatkaa saadaanko asuntoa, puoli vuotta jo yritetty!
Ja kyllä se edelleen iltaisin silittelee mua, hieroo jne.. antaa rahaa kun sen tili tulee jne. Hoitaa mun lapsia jne....
tosin mä hoidan enemmän sen lasta... joten... ja annan myös sille rahaa kun mä saan tilin...

Kaksinaamainen skeida. Tuli mieleeni yksi työkaverini. Hänen miehensä oli (ilmeisesti useammankin kerran) tuonut naikkosen heille, kun oli lasten takia saikulla ja työkaverini töissä. Anoppinsakin oli sitä mieltä, että kyllä hänen on vain hyväksyttävä, että miehellä on välillä toisiakin naisia ja mies ei ollut valmis jättämään tätä toistakaan naista, mutta silti halusi pitää myös vaimonsa. Kaikesta huolimatta he lopulta jatkoivat yhteiseloa :whistle:

Yhteistyössä