Mitäs porukkaa kylpylöissä käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Etnokylpijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Etnokylpijä

Vieras
Minä en oo koskaan ollu kylpylässä, mutta aattelin joskus mennä. Olen kuullut huhuja monenlaisia. Hyviä lähinnä. Eniten mua kiinnostaa, että miten paljon kylpylöissä käy muita etnisiä ryhmiä, esimerkiksi venäläisiä, somaleja tahi muita. Ja onko heidän kylpylätavoissa eroa suomalaisiin tapoihin, noin keskimäärin.

Voisi olla mukavaa nähdä kylpylöissäkin erilaista kulttuuria! Asun etelä-Suomessa, joten täällä varmaan on enempi toisen etnisen taustan omaavia!

Mieheni kanssa käytiin viimeks, vedettiin pikku hiprakat allasbaarissa ja hihiteltiin altaassa. Tuskin oltiin häiriöks kellekään. Ihan suomalaisia olemme. Olen kuullut että venäläiset kakkii altaisiin ja pari kertaa olen törmännyt altaissa naiskentelviin ihmisiin (en tiedä kansallisuutta) :D :D

No venäläisiä löytyy varmaan jokaisesta kylpylästä. Kyllä siinä tuntee jäävänsä jalkoihin kun bussilastillinen venäläismurkkuja tulee riehumaan kylpylään keskenään ilman aikuisten valvontaa. Tapellaan renkaista, etuillaan jonoissa, säännöistä ei juuri piitata yms.

Hyi helvetti kuka nai yleisessä altaassa? Jos ei muita ajattele niin ajattelisi sitten edes sitä omaa alapäätään, mitä bakteereja siellä vedessä lilluu :x Aivan päätöntä

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24706309:
Hyi helvetti kuka nai yleisessä altaassa? Jos ei muita ajattele niin ajattelisi sitten edes sitä omaa alapäätään, mitä bakteereja siellä vedessä lilluu :x Aivan päätöntä

Kyllähän siellä kaikkien uiskentelijoiden alapäät likoaa, vaikkei naisikaan. Ja bakteerimössössä on koko kropat. Jotkut vallan sukelteleekin ja saa toisten pippelipöpöt huuliinsa. Itse asiassa voi ajatella, että olet sitten ottanut kaikita altaassa olijoilta suihin, jos sinne sukellat :D

Me käydään ainakin kerran vuodessa kylpylöissä ja viime kesänä länsirannikolla ollessamme hotelli oli varmaan puolillaan venäläisiä. Altaissa he olivat aika äänekkäitä ja röyhkeitäkin mutta enpä jaksanut heidän vuokseen hermojani menettää, meillä oli kuitenkin omalla perheellä hauskaa :D

Kyllähän siellä kaikkien uiskentelijoiden alapäät likoaa, vaikkei naisikaan. Ja bakteerimössössä on koko kropat. Jotkut vallan sukelteleekin ja saa toisten pippelipöpöt huuliinsa. Itse asiassa voi ajatella, että olet sitten ottanut kaikita altaassa olijoilta suihin, jos sinne sukellat :D

Kiitos tästä mielikuvasta :D.

Aikanaan harrastin uintia, mutta sittemmin ei ole enää oikein pystynyt menemään lillumaan kakkien kanssa yhteiseen liemeen kun on tullut ajateltua enemmän tuota asiaa.

No hei haloo! Vesi kiertää kuitenkin kokoajan ja kloori on aika tehokas desinfioija. Ei kyse kuitenkaan ole mistään ämpäristä jossa porukka lilluu. Uintihan on mitä mainioin liikuntamuoto ja valvontakameroista uinninvalvojat kyllä nopeasti näkevät jos joku ei käyttäydy sopivasti ja heittävät semmoiset törpöt pihalle.

Porealtaat on pahimpia kun bakteerit viihtyy ja lisääntyy lämpimässä. Tuli mieleen, että serkkuni sai laivalla sellaisen bakteeritulehduksen porelaltaasta, että joutui pariksi viikoksi sairaalaan. Tästä on nyt n. 15v. joten en muista tapauksesta enää kaikkea, mutta oli hänelle viimeinen kerta kun porealtaaseen meni. Sen verran v-mäinen ja tuskainen oli tuo sairaalakeikka.

Jokunen vuosi sitten opiskeluaikona, olin turussa caribian hesellä tuuraamassa joululomien aikaan. Ja silloin ainakin varmaan puolet kylpijöistä oli sitä rikkaampaaa venäläistä ja puolet perus-suomalaisia pullukoita (näin kärjistettynä). Eipä nämä kansalaisuudet muuten paljon eronnut, paitsi venäläiset oli pääsääntöisesti paremman näköisiä kun ne suomalaiset (ja kohta joku suuttuu mulle). Mutta ei mikään kansalaisuus eronnut selvästi käytöksen puolesta eikä itsellä ainakaan ole sen suurempaa kammoa lähteä sinne uimaan vaikka ihan lasten kanssa.

Ainoa, mitä näin ex-kassana voi toivoa. kun menette syömään uimisen välissä, laittakaa se pyyhe tai kylpytakki päälle. Se on oikeesti aika paljon mielyttävämpää olla kassalla kun ei toisella puolella olla liian pienissä pikineissä.

[QUOTE="olin";24706873]Jokunen vuosi sitten opiskeluaikona, olin turussa caribian hesellä tuuraamassa joululomien aikaan. Ja silloin ainakin varmaan puolet kylpijöistä oli sitä rikkaampaaa venäläistä ja puolet perus-suomalaisia pullukoita (näin kärjistettynä). Eipä nämä kansalaisuudet muuten paljon eronnut, paitsi venäläiset oli pääsääntöisesti paremman näköisiä kun ne suomalaiset (ja kohta joku suuttuu mulle). Mutta ei mikään kansalaisuus eronnut selvästi käytöksen puolesta eikä itsellä ainakaan ole sen suurempaa kammoa lähteä sinne uimaan vaikka ihan lasten kanssa.

Ainoa, mitä näin ex-kassana voi toivoa. kun menette syömään uimisen välissä, laittakaa se pyyhe tai kylpytakki päälle. Se on oikeesti aika paljon mielyttävämpää olla kassalla kun ei toisella puolella olla liian pienissä pikineissä.[/QUOTE]

Siis kehtasiko oikeasti joku tulla ilman kylpytakkia sinne ravintolaan??? Voi ristus!!!

Yhteistyössä