Mitäs päivän ohjelmassa tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ähh. olinkin katsonut väärin.
Teatteri on vasta HUOMENNA:
Ja minä kun olin jo omassa mielessäni lupaillut itelleni Tapasbarin valkosipulietanoita...

Nyt kuitenkin uimaan jahka tyttärenpoika päikkäreiltään herää.
Tytär ja miniä jäävät maalaamaan koristekuvioita ekaluokkalaisen seinille. Mies töihinsä appi ja poika ulkoseinää remppamaan ja anoppi aikoo kuulemma siivotaalakerran sillä aikaa kun pienet ovat kanssani pois...

:)

Ähh. olinkin katsonut väärin.
Teatteri on vasta HUOMENNA:
Ja minä kun olin jo omassa mielessäni lupaillut itelleni Tapasbarin valkosipulietanoita...

Nyt kuitenkin uimaan jahka tyttärenpoika päikkäreiltään herää.
Tytär ja miniä jäävät maalaamaan koristekuvioita ekaluokkalaisen seinille. Mies töihinsä appi ja poika ulkoseinää remppamaan ja anoppi aikoo kuulemma siivotaalakerran sillä aikaa kun pienet ovat kanssani pois...

:)

Mukavalta päivältä se tuokin kuulostaa.
Olisipa mullakin sellainen anoppi, joka täällä siivois :D

Mukavalta päivältä se tuokin kuulostaa.
Olisipa mullakin sellainen anoppi, joka täällä siivois :D

Anoppi ja appi viettävät tänä vuonna 2-3 viikkoa kesälomastaan meillä - sen jälkene lyhyt ulkomaanreissu ennen kuin palavaat suolakaivoksilleen.. Se minusta mukavaa, mutta teidän monia sellaisiakin joille anopin 2-3 viikkoinen vierailu olisi TUSKAA. Riippuu ihan anopista... ja joskus miniöistä/vävyistä?

:D

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Tässä tulevan ekaluokkalaisen kanssa viimeisiä lomapäiviä vietellään.
Aamulla käytiin lasten kanssa kaupassa. Ruokana oli jauhelihakastiketta ja spaghettia. Jälkkäriksi Maraboun mansikkasuklaata.
Poika meni kaverinsa kanssa ulos, tyttö nukkuu, mä vähän siivoskelen ja lojun koneella. Odotan, että mies tulee töistä, sit grillataan kun näyttää olevan kiva ilma. Illalla ehkä saunaan.
Aika samaa rataa menee muutin päivät. Tosin huomenna pitää mennä isoon kaupunkiin pojalle kenkiä ostamaan ja lauantaiksi juhlavaatetta.

Anoppi ja appi viettävät tänä vuonna 2-3 viikkoa kesälomastaan meillä - sen jälkene lyhyt ulkomaanreissu ennen kuin palavaat suolakaivoksilleen.. Se minusta mukavaa, mutta teidän monia sellaisiakin joille anopin 2-3 viikkoinen vierailu olisi TUSKAA. Riippuu ihan anopista... ja joskus miniöistä/vävyistä?

:D

No, sitä se todellakin minulle olisi - tuskaa ja KIPUA.
Anoppi on lyönyt minua nyrkillä turpaan, olen juossut sitä karkuun kun se jahtasi mua pesäpallomaila kädessä ja sitten niitä lukemattomia sanallisia mittelöitä.
Anoppi ei suostu tänne tulemaan, kun vaimoni on naimisissa sellaisen "kapitalisti-riistäjä-sortaja-sian" kanssa.
Juu, edustamme monessa asiassa anopin kanssa lievästi eri näkemyksiä.
Mutta jokaisella tilanteensa ja olen iloinen, että jollain on mukava anoppi. :)

Yhteistyössä