Mitäs ohjelmassa viikonloppuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Mä tässä samalla kun palstailen käynnistelen siivousta. :D Lastenhuoneet kävin jo järjestämässä, pyykkikone on päällä, matot rullattu. Vielä tuota hommaa siis olis. :whistle: Isot lähtee mummon ja papan luo tuossa puolilta päivin ja tuon kuopuksen kanssa varmaankin sit lähdetään kaupoille ja hakemaan matkahuollosta naamiaisvaatepaketti. Illalla mun pitäis lähteä humputtelemaan mutta saa nyt nähdä saanko aikaisiks. :snotty:

No tää aamupäivä vaan ollaan ja möllötetään... Ennen puoltapäivää sitten mennään mun ystäväni luo viettää aikaa ja siellä ollaan koko päivä. Mie siittä sitten lähen töihin ja muksut jää hälle hoitoon (iso :hug: ystävälleni kun jaksaa ottaa molemmat tytöt kun itselläänkin on lapsi ) ja itekin sitten sinne yöllä menen... Siinähän se päivä menee... Huomenna on myös keikka ja mun vanhemmat tulee sitten tänne. Onneks ei kohta enää tartte keikkojen takia lastenvahtia kysellä...

töihin.. mies lähti jo seiskaks, mä puol yhdekstoista.. mummo ja ukki on täällä tyttöjen kanssa sen aikaa.. sitten iltapäivällä kun kahden jälkeen kotiudutaan miehen kanssa, niin mun siskon perhe kyläilee, kuopus menee kylään tarhakaverilleen =) huomenna sitten vaan ollaan möllötellään likkojen kanssa, mies menee vielä töihin..aamuvuoroon onneksi.. ja tytöt käy iltapäivällä kaverisynttäreillä.. eli ulkoilua huomenna koko päivä, synttäreillä käydään välillä =)

Lähden kohtapuoliin Tampereelle Hot Rod & Rock Show´hun, illalla ns. vapaata oleilua oletettavasti baarikierroksen merkeissä. Huomenna himaan sit kun joku uskaltaa ajaa, muuten koko sunnuntai menee varmaan krapulaa parannellessa.

Tämä siis tarkoittaa sitä, että lapset ovat mummon hoivissa koko viikonlopun.

Tällä vastauksella olisi jo voinut sijoittua pistesijoille eilisissä "huonoin äiti" -mittelöissä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Onneks ei kohta enää tartte keikkojen takia lastenvahtia kysellä...

No? Etkai lopeta?

Anteeksi jos kysyn, ei ole pakko vastata, mutta oletko yh?

En lopeta en, enhän mä osaa muuta tehdä :laugh: Tarvii olla sopivasti hullu että tätä työtä jaksaa :whistle: Pikkunen alottaa päiväkodissa, siksi ei tartte enää lapsenvahteja kysellä :)

Juu kyllähän mä olen yh, parisen viikkoa saanu totutella siihen asiaan..

Onneks ei kohta enää tartte keikkojen takia lastenvahtia kysellä...

No? Etkai lopeta?

Anteeksi jos kysyn, ei ole pakko vastata, mutta oletko yh?

En lopeta en, enhän mä osaa muuta tehdä :laugh: Tarvii olla sopivasti hullu että tätä työtä jaksaa :whistle: Pikkunen alottaa päiväkodissa, siksi ei tartte enää lapsenvahteja kysellä :)

Juu kyllähän mä olen yh, parisen viikkoa saanu totutella siihen asiaan..

Niin just. Luulin, että lyöt hanskat tiskiin ja lopetat ne hommat :)

Voi että, olen pahoillani. Muistelen vaan, että hetki sitten podit kovaa vauvakuumetta. Eiköhän SE OIKEA vielä jossain vaiheessa elämääsi saavu :) Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!

Niin just. Luulin, että lyöt hanskat tiskiin ja lopetat ne hommat :)

Voi että, olen pahoillani. Muistelen vaan, että hetki sitten podit kovaa vauvakuumetta. Eiköhän SE OIKEA vielä jossain vaiheessa elämääsi saavu :) Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!

No enhän mä sellaista voisi tehdä, tää työ on mulle kuitenkin sellanen henkireikä :D

Kiitos sulle :hug: Joo kyllähän mulla se vauvakuume on edelleen :headwall: Eihän siitä eroon pääse muuta kun yhdellä konstilla, nyt se konsti saa vaan odottaa muutaman vuoden... Toivottavasti SE OIKEA löytyy jossain vaiheessa, mutta siihen saakka pieni flirtti tekee ihan hyvää...

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Lähden kohtapuoliin Tampereelle Hot Rod & Rock Show´hun, illalla ns. vapaata oleilua oletettavasti baarikierroksen merkeissä. Huomenna himaan sit kun joku uskaltaa ajaa, muuten koko sunnuntai menee varmaan krapulaa parannellessa.

Tämä siis tarkoittaa sitä, että lapset ovat mummon hoivissa koko viikonlopun.

Tällä vastauksella olisi jo voinut sijoittua pistesijoille eilisissä "huonoin äiti" -mittelöissä. :D

voi v... mun piti kans päästä sinne, mutta kotona nökötetään..prkl..

Kohta lähetään mummolaan.. löysin eilen kierrätyskeskusesta kiva kirjotuspöydän.. sellanen vähän vanhempi mallinen.. osittain jo eilen jo hiottu.. jatkuu tänään ja sit pääsee maalaa sen sellaseks valkoseks... vai valkokuulattu mikä siitä nyt ois tarkotus tulla..
niin nätti ja tukeva pöytä.. tyttö kun tarvii sellasen kun menee syksyllä kouluun.. ja sattumalta löysin kun mun sali on samassa rakennuksessa.. ja ajattelin jos nyt käy pyörähtää..
sain kivan alenkin.. muitten samantyylisten pöytien hinnat oli 35-50e ja samassa kunnssa olivat.. siihen ei ollu viel hintaa keretty laittaa.. sain 20e:lla
kannttaa olla blondi ... :laugh:
kun oli mies myyjät ja kuulin niitten puhuvan jotain.. jolleki siel et mee nyt tekee lähempää tuttavuutta.. mut ei se uskaltanu :laugh: ihan viisas päätös
:D

Niin ja huomen mennää pitkästä aikaa palstatuttavuuden luo..
ollaan tosin tunnettu kyl vuoden vai kaks... en muista ku tultiin heti niin hyvin juttuun ja tuntu et ois jo useampi vuos tunnettu :D