Mitäs nyt mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Mitäs nyt kun jussi meni?
Onneksi vielä on kesääää jäljellä, vielä on kauniita päiviä....
Miehellä vielä ensi viikko töitä sitten alkaa hänelläkin 5 viikon loma..alkaakohan mullakin? Epäilen :p

Mulla kesä oikeastaan vasta alkaa tästä. :) Ensi viikko on mulla vielä töitä ja sen jälkeen alkaa neljän viikon kesäloma. Juhannustakin vietämme mökillä vielä huomiseen saakka: aamulla olisi vielä tarkoitus saunoa, pulahtaa järvessä ja soudella.

Meillä oli kivaa, vaikka satoikin välillä. Nyt kyllä väsyttää. Saatiin olla Toopin kaa melkeen vapaana, koska tyttö oli serkkutyttönsä kanssa ja poika serkkupojan kanssa. Poikaa tuskin juuri näki koko konffan aikana. Tuli hakemaan aina rahaa meiltä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Meillä oli kivaa, vaikka satoikin välillä. Nyt kyllä väsyttää. Saatiin olla Toopin kaa melkeen vapaana, koska tyttö oli serkkutyttönsä kanssa ja poika serkkupojan kanssa. Poikaa tuskin juuri näki koko konffan aikana. Tuli hakemaan aina rahaa meiltä. :whistle:

:D Olihan teillä koiruudet mukana? Ettette liian helpolla päässyt.
Me ollaan vaan oltu, grillailtu ja eilen kolmosien kanssa leikitty joten se taisi olla juhannuksen kohokohta.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Me ollaan vaan oltu, grillailtu ja eilen kolmosien kanssa leikitty joten se taisi olla juhannuksen kohokohta.

Oli ne mukana. Oikeastaan kun ne on niin pienet, ne on aika helppoja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Mulla kesä oikeastaan vasta alkaa tästä. :) Ensi viikko on mulla vielä töitä ja sen jälkeen alkaa neljän viikon kesäloma. Juhannustakin vietämme mökillä vielä huomiseen saakka: aamulla olisi vielä tarkoitus saunoa, pulahtaa järvessä ja soudella.

Kuulostaa ihanalta :heart: =)

Mun kesä on ohi. Maanantaina alkaa kollegoilla kesälomaputki, joka päättyy elokuun lopussa. Joten mun kesälomani jäi jälleen kerran pitämättä *pettynyt :( *

Oli ne mukana. Oikeastaan kun ne on niin pienet, ne on aika helppoja. :)

Onhan ne näppäriä. Lunakin tulee sitten tietty meidän mukaan kun tullaan Stadiin Cup- viikolla. Vähän hankalaksi sen tekee se kun koiria ei sinne stadionille voi viedä ja sinne kämpällekään ei viitsis häntä jättää kun on vieras paikka :|
Mutta kuitenkin.
Jos olette kotosalla mä voisin tulla tyttöjen kanssa teillä käymään kun miehet on siellä cupissa.

Keittis, miten tuolleen voi sulle tehdä? :(
No mä työskentelen yhdessä viiden muun yrittäjän kanssa ja projekteissa, joita en tee yksin, myös muut vaikuttavat sovittuihin aikatauluihin. Mun piti lomalistan mukaan olla kesäkuun 2 ekaa viikkoa lomalla, mutta sitten ilmenikin ongelmia, joiden ratkaisemiseksi tarvittiin mua. Nyt mun piti olla keskiviikosta alkaen lomalla, mutta joku oli taas sopinut asiakkaan kanssa juttuja, jotka loppupeleissä napsahti mun tehtäväkseni. Ja koska myös mun palkkani riippuu siitä, että asiakas saa sovitut asiat, en voi lyödä hanskoja tiskiinkään. Nyt sitten alkaa kollegoiden lomat, joten mun on pakko päivystää heidänkin hommiaan. Pahasti pelkään, että kun mulla sitten syyskuussa olisi mahdollisuus taas pitää lomaa, siihen on jo sovittu joku uusi versio tai käyttönotto.

</div>
</div>
<p id="alkuun"><a href="#alku">Takaisin ylös</a></p>
</form>
</body>
</html>toreCaret(this);" onkeyup="storeCaret(this);">
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Keittis, miten tuolleen voi sulle tehdä? :(
No mä työskentelen yhdessä viiden muun yrittäjän kanssa ja projekteissa, joita en tee yksin, myös muut vaikuttavat sovittuihin aikatauluihin. Mun piti lomalistan mukaan olla kesäkuun 2 ekaa viikkoa lomalla, mutta sitten ilmenikin ongelmia, joiden ratkaisemiseksi tarvittiin mua. Nyt mun piti olla keskiviikosta alkaen lomalla, mutta joku oli taas sopinut asiakkaan kanssa juttuja, jotka loppupeleissä napsahti mun tehtäväkseni. Ja koska myös mun palkkani riippuu siitä, että asiakas saa sovitut asiat, en voi lyödä hanskoja tiskiinkään. Nyt sitten alkaa kollegoiden lomat, joten mun on pakko päivystää heidänkin hommiaan. Pahasti pelkään, että kun mulla sitten syyskuussa olisi mahdollisuus taas pitää lomaa, siihen on jo sovittu joku uusi versio tai käyttönotto.

Ei hyvää päivää |O Tosi kökkö juttu :|

Ei hyvää päivää |O Tosi kökkö juttu :|
Kökköähän tää on, mutta alan tottua tähän. Silti aina joskus kaipaan palkansaajan elämää...palkallisia lomia, palkallisia sairaslomia, työaikalakia, ylityökorvauksia - jos ei rahana niin ainakin vapaana - jne.

Ihanaa onkin ollut koko juhannuksen viettäminen mökillä. Mahtavaa käydä edes kerran kesässä ihan keskellä ei mitään ja avaran järven rannalla. Eilen saunoimme savusaunassa tervaleppävastojen kera ja poltimme kokon, grillailtu on ja talviturkkikin tuli tosiaan heitettyä. Mukavaa, kun on ollut iso porukka sukua koolla miehen perheen mökillä. :heart: Tänään mökki sitten rauhoittui ja jäimme tänne oman perheen ja miehen mummon kanssa nelistään jatkamaan nautiskelua.

Ihanaa onkin ollut koko juhannuksen viettäminen mökillä. Mahtavaa käydä edes kerran kesässä ihan keskellä ei mitään ja avaran järven rannalla. Eilen saunoimme savusaunassa tervaleppävastojen kera ja poltimme kokon, grillailtu on ja talviturkkikin tuli tosiaan heitettyä. Mukavaa, kun on ollut iso porukka sukua koolla miehen perheen mökillä. :heart: Tänään mökki sitten rauhoittui ja jäimme tänne oman perheen ja miehen mummon kanssa nelistään jatkamaan nautiskelua.

:heart: :heart:
Ihan on ikävä itsekin mökille...mut se on nyt vuokrattu muutamana kesänä kun ei siellä ole meidän revohkalle oikeen tilaa. :(

Yhteistyössä