Mitäs nyt? :D Värinpoisto tehty, tukka vaalean kellertävä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakutri malttamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kultakutri malttamaton

Vieras
Oma hiustenvärini on vaalea, ja monta vuotta olin värjännyt tukkani ruskeaksi.

Tein värinpoiston ja tuloksena on todella hailakan oranssi tukka (juuresta vaalea koska oli tyvikasvua)
Ostin tuhkanharmaan vaalean, joka vaalentaa, mutta viekö tämä sen kellertävyyden sitten kokonaan pois? Värikartan mukaan ainakin näyttää lupaavalle. :) Eikä tässä pitäisi sen suurempia ongelmia olla kun oma hiusväri tosiaan blondi. :) Vai pitäsikö tukkaa rasittaa vielä yhden värinpoiston verran? :/

Ja pakko vielä sanoa että todella hyvin toimi se värinpoisto! Hiukset ovat vieläpä hyvässä kunnossa! :o Latvoja leikkasin, ja on tehohoidot ja kunnon hoitoaineet käytössä! :) Eli kai osasin käyttää kun on tukka vielä päässä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hiuksistasi voi tulla harmaat. Blondattuun tukkaan ei kannata laittaa tuhkaa heti käsittelyn jälkeen.

Ja eihän sitä uutta käsittelyä saa edes heti tehdä jos mielii pitää hiukset päässä! Vasta parin viikon päästä!

Juu, olen kyllä kampaaja. Anteeksi vain jos ymmärsin värjäysajankohtasi väärin. Kestoväri ei vaalenna jo värjättyä hiusta. Lopputuloksesta en osaa sen tarkemmin sanoa, kun en nää pohjaväriäsi.

Ensinnäkin paketissa olevat värikartat vastaavat tulosta, jos värjäät luonnollisesta väristäsi. Kestoväri EI vaalenna jo värjättyä hiusta!!!
Tasaista lopputulosta et saa, kun pohjaväri on epätasainen. Tyvestä tulee varmaan kivan värinen, mutta latva pysyy yhtä tummana, väri toki poistaa keltaisuutta.

Siis tällä hetkellä varikartan vasemmalta ylin on suunnilleen se väri joka nyt on hiuksissa latvoissa :D Eli pitää ostaa uusi värinpoisto? :p Sillä kai ne latvatkin tulee hyväksi... ja sitten vasta tuo garnieri päähän.

Kerros sit kuinka teit ja mikä oli tulos. :D Oon miettiny saman tekemistä...

Tosin mun värjäyskokemuksella tuo kestoväri vaalentais hiukkasen... Siis mulla oli tummia raitoja ja lykkäsin jonkin tuommoisen päähäni. Kyllä ne tummatkin hiukkasen vaaleni, ei paljon, mutta hiukkasen. =)

Mut laita kuvaa, kun lopputulos on valmis. :D (tai sit mä meen vaan suoraan parturiin..)

Ensinnäkin paketissa olevat värikartat vastaavat tulosta, jos värjäät luonnollisesta väristäsi. Kestoväri EI vaalenna jo värjättyä hiusta!!!
Tasaista lopputulosta et saa, kun pohjaväri on epätasainen. Tyvestä tulee varmaan kivan värinen, mutta latva pysyy yhtä tummana, väri toki poistaa keltaisuutta.

Jo värjättyä, siis väriä on poistettu. :D Kyllä kaveri oli tässä onnistunut.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Kerros sit kuinka teit ja mikä oli tulos. :D Oon miettiny saman tekemistä...

Tosin mun värjäyskokemuksella tuo kestoväri vaalentais hiukkasen... Siis mulla oli tummia raitoja ja lykkäsin jonkin tuommoisen päähäni. Kyllä ne tummatkin hiukkasen vaaleni, ei paljon, mutta hiukkasen. =)

Mut laita kuvaa, kun lopputulos on valmis. :D (tai sit mä meen vaan suoraan parturiin..)

Swarthkoffin (tiedän etten osaa kirjoittaa sitä oikein) vaalennusaine. :) Se olis kyllä ollu tarkotettu oikeesti luonnollisen värisiin ruskeisiin hiuksiin syömään väripigmentit mutta linkin mukainen raitaporkkana tuli :) Yllätävän hyvä tulos keskiruskeasta! :o Parturi osaa rahastaa, minä ainakin selviän hyvin tuloskin kotikonstein. :) Riippuu paljon hiusten laadusta miten hyvin ne kestää/toipuu värinpoistoaineesta, se on melkosta myrkkyä! Eli kai se tämä garnier toimii (tietenkin parturit sanoo ettei kannata kotona ikinä yrittää, sillä hehän haluavat asiakkaita ;) ) No on se totta että osaavat, mutta luulen minäkin onnistuvani-laitan kuvaa sitten :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jo värjättyä, siis väriä on poistettu. :D Kyllä kaveri oli tässä onnistunut.. :D

Joo, mutta hiuksissasi on vielä oranssia, joka on keinotekoista väriä. Tuhka poistaa keltaisuutta ja voi antaa vaikutelman, että väri olisi vaalentunut, mutta sinun tapauksessasi väristä ei tule tasaista. Suosittelen laittamaan latvoihin uuden värinpoiston ja sitten vasta tuon garnierin. Värinpoiston ei välttämättä tarvitse olla koko vaikutus aikaa, seuraile milloin tarpeeksi vaalea.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, mutta hiuksissasi on vielä oranssia, joka on keinotekoista väriä. Tuhka poistaa keltaisuutta ja voi antaa vaikutelman, että väri olisi vaalentunut, mutta sinun tapauksessasi väristä ei tule tasaista. Suosittelen laittamaan latvoihin uuden värinpoiston ja sitten vasta tuon garnierin. Värinpoiston ei välttämättä tarvitse olla koko vaikutus aikaa, seuraile milloin tarpeeksi vaalea.

Kiitos! :) Kunkahan pian uskaltaa laittaa toisen värinpoiston, kahden viikon vai kuukauden päästä? :p

Tässä kohtaa olisi mielenkiintoista kuulla miten ap:n vanhemmat häntä piiskuroivat opiskelussa tämän ollessa lapsi? Tavat (huonotkin ja liian ankarat) tuppaavat siirtymään suku"kalleutena" seuraavien sukupolvien kasvatukseen.... :(

Yhteistyössä