mitäs noloa teille on tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
:D voitas kertoa niitä tähän? mun ylivoimaisesti noloin on se kun istuin kolmevuotta sitten viimeisilläni raskaana sohvalla pelkissä pikkareissa ja hyvin läpinäkyvässä pitsisessä topissa katsomassa telkkua. mun asento oli sellainen hyvin kutsuva jalat levällään ja sellain....odotin silloin miestä kotiin ( hän tulee aina hyvin myöhään illalla ) olin keskittynyt katsomaan telkkua kun mies tuli. ihmettelin hiukan että mitä se nyt noin mykkänä tuijottaa mua eteisessä hiavahtamattakaan, kunnes huomasin pimeässä eteisessä myös miehen veljen jähmettyneenä:ashamed: kumpikaan ei kyennyt sanomaan tai tekemään mitään:D ja vielä tämä veli on uskovainen ja hyvin siveä...taisin järkyttää pahasti.:D

menin suihkuun enkä kuullu että ois tullu vieraita. lapset oli nukkumassa ja mies katto telkkaria. hoksasin suihkussa että naaman pesuaine oli jääny vessaan ja lähin hkheen sitä ilkosilheen.. vieraitahan meille oli tullu... mies oli kuulemma käyny sanomassa :ashamed:

Puhun töissä jatkuvasti itsekseni, kun olen alkanut selostamaan jotain asiaa kaverille, joka sitten häipynytkin siitä selän takaa huomaamattani ja minä vain jatkan tarinaa...

olin aikoinaan krapuloissani aamusuihkussa ja äkkiä kylpyhuoneeseen pölähtää kaksi miestä.. vesimittarin lukijat! suihku piti sammuttaa ja siinäpä sitten tärisin hampaat kalisten nurkkaan painautuneena.. what a feeling!!!

Olin 19 ja nukuin sairaana kotona keskellä päivää. Ulkoa alkoi yhtäkkiä kuulua kopinaa ja meteliä. Luulin pikkuveljeni tulleen koulusta ja karjaisin, että TURPA KIINNI! Ei auttanu, mökä vaan jatkui. Huusin uudestaan että LOPETA SE PERKELEEN METELI! Ei tehonnu vieläkään. Aloin olla jo ihan raivona, ja kiljuin: JOS ET SÄ SAATANA JUSTIIN LOPETA, NIIN MÄ TUUN TÄÄLTÄ!!!!! Auta armias, viheliäinen häiriköinti vaan jatkui. Niinpä säntäsin ulos, alusvaatteisillani, tukka sekasin ja nenä punaisena...Ja huomaan tuijottavani isäni uskovaista ystävää, joka oli tullut meille remontoimaan autokatosta. Miehen ilme oli näkemisen arvoinen, naama punoitti, eikä edes hymyä irronnu! :ashamed:

tän täällä olen kertonutkin
eli olin töissä kaupungin puisto/puutarha puolella ja siinä sitten erään puiston kukkapenkkejä ja roska tilannetta kävimme kattomaan ja kuumakin tuli ja riisuin sellasen vekkarihupparin (lyhyt vetskari) pään yli pois ja lähtipä sitten t- paitakin mukaan ja niin siinä kiihkeästi sitten rintsikoissa keskellä kaupungin puistoa (hyvä näkyvyys viereiseltä korkealta sillalta) yritn erottaa paitoja toisitaan ja pukeutua=), mikä turhan hosumisen vuoksi kävi hitaasti kuin mikä:ashamed:työkaverit sillä piti hauskaa niin monesti... aiot sitte vähentää vaatetta... joo paras heti kunnolla vaan ettei tuu kuuma.... sai siitä kuulla ja oli joillakin töihin menijöillä kattomista:D

Oli sovittu isännöitsijän kans et johonkin aikaan päivällä tulee työmiehet korjaamaan vessanlattiaa. Heti aamusta heräsin aikaisin ja kävin suihkussa, että olen sitten hiukset kammattuna ja puettuna ku ne tulee, se oli vielä minun vapaapäivä niin olin koko päivän kotona. Siivosin asunnonkin siistiksi ja tuuletin, että on mukava tunnelma sitten, kun miehet tulee. Odotin ja odotin ja ei niitä alkanut kuulumaan ja hirveä isompihätä alkoi olla päällä. No odotin ja odotin ja kärvistelin siinä tunteja ja katselin kelloa et ois kai ne jo pitänyt tulla. Hätä oli jo sietämätön koko päivän panttauksen jälkeen ja kello pitkästi yli neljän niin ajattelin et ei ne enää tule ja menin vessaan ja päästin hirveänlemuisen satsin pönttöön ja toimitus oli vielä kesken niin niinhän se ovikello tietenkin soi ja miehet tuli. Oma mieheni avasi oven ja sanoi, että odottakaa hetki vaimo on vessassa. Voi luoja sitä häpeää ku miehet istui olohuoneessa ja odotti et saan asiani hoidettua ja sit avasin oven niin hirveä paskanhaju levisi koko asuntoon ja miehet joutui menemään sinne löyhkään tekemään hommia....oisin voinu vaipua maan rakoon, kun niin hävetti...:(

Oli sovittu isännöitsijän kans et johonkin aikaan päivällä tulee työmiehet korjaamaan vessanlattiaa. Heti aamusta heräsin aikaisin ja kävin suihkussa, että olen sitten hiukset kammattuna ja puettuna ku ne tulee, se oli vielä minun vapaapäivä niin olin koko päivän kotona. Siivosin asunnonkin siistiksi ja tuuletin, että on mukava tunnelma sitten, kun miehet tulee. Odotin ja odotin ja ei niitä alkanut kuulumaan ja hirveä isompihätä alkoi olla päällä. No odotin ja odotin ja kärvistelin siinä tunteja ja katselin kelloa et ois kai ne jo pitänyt tulla. Hätä oli jo sietämätön koko päivän panttauksen jälkeen ja kello pitkästi yli neljän niin ajattelin et ei ne enää tule ja menin vessaan ja päästin hirveänlemuisen satsin pönttöön ja toimitus oli vielä kesken niin niinhän se ovikello tietenkin soi ja miehet tuli. Oma mieheni avasi oven ja sanoi, että odottakaa hetki vaimo on vessassa. Voi luoja sitä häpeää ku miehet istui olohuoneessa ja odotti et saan asiani hoidettua ja sit avasin oven niin hirveä paskanhaju levisi koko asuntoon ja miehet joutui menemään sinne löyhkään tekemään hommia....oisin voinu vaipua maan rakoon, kun niin hävetti...:(

Tää oli aika paha

Yhteistyössä