S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja nyt mä oon nolona yksin tässä nolossa ketjussani.![]()
![]()
Opiskeluaikana päästin vahingossa äänettömän kamalan pahanhajuisen pierun potilashuoneessa:ashamed:
Opiskeluaikana päästin vahingossa äänettömän kamalan pahanhajuisen pierun potilashuoneessa:ashamed:
Oli sovittu isännöitsijän kans et johonkin aikaan päivällä tulee työmiehet korjaamaan vessanlattiaa. Heti aamusta heräsin aikaisin ja kävin suihkussa, että olen sitten hiukset kammattuna ja puettuna ku ne tulee, se oli vielä minun vapaapäivä niin olin koko päivän kotona. Siivosin asunnonkin siistiksi ja tuuletin, että on mukava tunnelma sitten, kun miehet tulee. Odotin ja odotin ja ei niitä alkanut kuulumaan ja hirveä isompihätä alkoi olla päällä. No odotin ja odotin ja kärvistelin siinä tunteja ja katselin kelloa et ois kai ne jo pitänyt tulla. Hätä oli jo sietämätön koko päivän panttauksen jälkeen ja kello pitkästi yli neljän niin ajattelin et ei ne enää tule ja menin vessaan ja päästin hirveänlemuisen satsin pönttöön ja toimitus oli vielä kesken niin niinhän se ovikello tietenkin soi ja miehet tuli. Oma mieheni avasi oven ja sanoi, että odottakaa hetki vaimo on vessassa. Voi luoja sitä häpeää ku miehet istui olohuoneessa ja odotti et saan asiani hoidettua ja sit avasin oven niin hirveä paskanhaju levisi koko asuntoon ja miehet joutui menemään sinne löyhkään tekemään hommia....oisin voinu vaipua maan rakoon, kun niin hävetti...![]()