Mitäs muuta tuleekaan pöytään? (rippijuhlaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Kolme voileipäkakkua; kala, kinkku ja kasvis(kaikki laktoosittomia), vihreä salaatti, kanasalaatti(sis. pastaa), kolme suolaista piirakkaa(kala, kinkku ja kasvis, laktoosittomia).

Kaksi täytekakkua, mansikka ja vadelma(laktoosittomia), kääretorttu(gluteeniton, laktoositon), paria laatua keksejä.

Juomana tee, kahvi, mehu, vesi ja pöytäolut.

Pitäiskö noiden kakkujenkin olla kokonaan gluteenittomia? :/

Onpas herkullisen kuuloiset tarjoilut =) :p
Onko juhliin tulossa runsaasti henkilöitä, joille sopii vain gluteenittomat tuotteet.

Ei kai kaiken tarjoilun tarvitse olla gluteenitonta.
Toki jos sellaisia gluteenitonta tarjoilua tarvitaan, olisi varmaan kivaa jos joku suolaisista tarjottavista sellaista olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Onpas herkullisen kuuloiset tarjoilut =) :p
Onko juhliin tulossa runsaasti henkilöitä, joille sopii vain gluteenittomat tuotteet.

Ei kai kaiken tarjoilun tarvitse olla gluteenitonta.
Toki jos sellaisia gluteenitonta tarjoilua tarvitaan, olisi varmaan kivaa jos joku suolaisista tarjottavista sellaista olisi.

Muutama vieras on sellainen, niin ajattelin laittaa siksi gluteenittomia suurenosan tarjottavista. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mun mielestä on turhaa laittaa enää noita suolaisia piirakoita kun on jo voileipäkaakkuja. Jompia kumpia vain.

Kaikki eivät halua voileipäkakkua ottaa, joten siksi on nuo piirakat listalla. =)

Mä laittaisin silti vaan ehkä kinkkupiirakkaa.

Ja ei mun mielestä tarvi olla noiden kakkujenkin gluteenittomia, jos gluteenitonta tarvii olla yhdelle tms.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mun mielestä on turhaa laittaa enää noita suolaisia piirakoita kun on jo voileipäkaakkuja. Jompia kumpia vain.

Kaikki eivät halua voileipäkakkua ottaa, joten siksi on nuo piirakat listalla. =)

Ja ei mun mielestä tarvi olla noiden kakkujenkin gluteenittomia, jos gluteenitonta tarvii olla yhdelle tms.

Mutta kun osa on esim kasvissyöjiä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Aika ruhtinaalliset tarjoilut mielestäni.

Kai tarjoat palstalla rääppiäisiä..

(ajatus voileipäkakuista saa kuolan melkein valumaan

:ashamed: )

Juhlat ovatkin vasta keväällä, mutta paikan olen jo varannut valmiiksi ja tarjoiluja olen tässä mietiskellyt.(pitopalvelusta)

Tuota tuota...

Nythän on niin, että vaikka koko pöydän laittaisit kuin notkuvaksi, se ei kaikille kelepaa kuitenkaan. =) Koska kaikkia ei voi miellyttää.

Elä käsitä väärin, en estä/kiellä sua laittamasta, sanoin vaan, että itse en laittais, koska ei oikeasti kukaan oleta, että sulla pitäs olla noin montaa eri sorttia. Mut jos tykkäät tehdä ja laittaa jne. niin pistä pois. :D

Tuota tuota...

Nythän on niin, että vaikka koko pöydän laittaisit kuin notkuvaksi, se ei kaikille kelepaa kuitenkaan. =) Koska kaikkia ei voi miellyttää.

Elä käsitä väärin, en estä/kiellä sua laittamasta, sanoin vaan, että itse en laittais, koska ei oikeasti kukaan oleta, että sulla pitäs olla noin montaa eri sorttia. Mut jos tykkäät tehdä ja laittaa jne. niin pistä pois. :D

En minä tykkääkään, pitopalvelu hoitaa sen puolen. :D Minä hoidan vain syömisen ja siivoilun sen jälkeen. :whistle: :p

Yhteistyössä