Mitäs muuta tarjottavaa 2-vuotiaan synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syndemami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syndemami

Vieras
Pojalla synttärijuhlat viikonloppuna ja tarjottavaksi olin ajatellut:

-Täytekakku (siskoni tekee Puuha-Pete-aiheisen kakun)
-Pätkis-juustokakku
-Dipattavat pikkusuolaiset vadilla (esim. lihapullat, nakit, tomaatti, kurkku, juusto jne)
-Sipsiä
-Karkkia
-Suolatikkuja (siis sellanen loota missä monta eri makua)

Vieraaksi on tulossa noin 10 lasta, iältään 1,5v-10v. Aikuisia tulee n. 10-15

Mitä muuta voisin tarjota? Olisi kiva jos se olisi jotain mitä voisin etukäteen valmistaa (esim ihan pari päivääkin aiemmin). Lisää suolaista vai makeaa? Kannattaako laittaa mitään kuivakakkuja vai olisiko esim mokkaruudut tms parempi ja menevämpi vaihtoehto?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jotain juotavaa kanssa

Onko pakko olla? :( Ei taida olla varaa juotavaan :( Olisiko törkeää pyytää vieraita tuomaan omat juomat? Tai jos laittaisin keittiön hanan viereen kyltin: Juomapiste (max. 2lasillista/hlö ettei tule liian iso vesilasku)

hihhih... väsynyt alan olla juu...

muumi ja karnevaalikeksit on lapsille aina mieluisia. Ja aikuiset tykkää aina karjalanpiirakoista, mä tuputan niitä joka bileisiin aina täälläki mut meillä ne menee ainakin koko satsi joka kerta, vaikka tarjoan niitä aina :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostaapa hyvältä nuo poro-tuulihatut, olisko niihin ohjetta?
Ja olisiko kellään ohjetta suolaiseen piirakkaan?

Taikina:
2dl vettä
100g voi/margariini
1,5dl vehnäjauhoja
3 munaa

Tulee noin 25-40 kpl, riippuen siitä minkä kokoisia teet. Jos omistat pursotustyllan, tähti koko 8 niin sil tulee hyviä.

Täytteeseen sit paketti kylmäsavupororouhetta ja paketti valkosipulituorejuustoa. Ja pororouheen oon vetäny sauvasekoittimellä pienemmäksi muruksi.

Yhteistyössä