mitäs mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
toissaviikonloppuna minä,mies ja meidän kaveri olimme baarin pihassa kun oli tullut jo valomerkki. mietimme mieheni kanssa millä menemme kotiin,kun aivan outo ulkomaalainen mies työnsi mut seinään ja kävi mieheni päälle. hakkas ja potki päähän hetken kunnes siirty kavereineen meidän kaverin kimppuun. portsari vaan panikoi eikä osannu tehdä mitää. mun mies oli suht kunnossa,mut meidän kaveri joutu sairaalaan vammoistaan. ja ikinä ennen ei niitä tyyppejä oltu nähty,ja mitenkään ei kukaan koskaan ollu niitä ärsyttäny.
poliisit tuli paikalle ja portsarikin kuuli kun ne sano,et näistä tyypeistä on kuultu ennenki,et ovat tehneet tollasia yllätyshyökkäyksiä enemmänkin.
no,rikosilmotukset tehtiin ja se siitä.
toissapäivänä sit piti samalla kokoonpanolla mennä paikalliseen,niin meillä olikin sinne porttikielto :o :o :o :o
poke ei osannu ees sanoa syytä,sönkkäs vaan jotai et antaa tilanteen rauhottua :headwall: ja ne tyypit ei oo enää maisemissa et olis siitä johtunu.
mua ei ärsytä niinkään se ettei päässy baariin dokaamaan vaan se periaate et miten meille on annettu porttari ilman syytä????
voiko noin tehdä?? siis et portsari antaa ihan noin vaan porttikiellon kun naama ei miellytä?? harmittaa ku usein käydään siel syömässä päivisin :/

asiakkaat...
mun kaveri ei pääse yhteen baariin vaikka koskaan ei ole riehunut siellä tai mitään...vaan sen takia että istui kerran erään rikollisjärjestön edustajan kanssa samas pöydäs...

en nyt sanoin et tylyä meille,niille pikemminkin. tää on niin pieni kylä et niit asiakkaita ei muutenkaan ole kamalasti,et jos on varaa viel niist vähistä valikoida,niin siitä vaan sitten :whistle:

on vaan tosiasia et pienellä paikkakunnalla on ihan eri asia olla pokena kun kaupungeissa ja tää kaveri luulee nyt olevansa jossain isommassakin cityssä ja tukehtuu kohta virkaintoonsa :headwall:

sitä omistajaa nyt ei vois vähempää kiinnostaa koko baari :ashamed:
mun mies on saanu sinne aiheettoman porttikiellon koko kesäksi ja nyt viel tämä,joten kyl tää asia eteenpäin viedään,mut eipä enää ees huvita sinne mennä. pitäköön räkälänsä B)

mulla kävi aikoinaan silleen että en ollut kyseisessä baarissa käynyt 1/2 vuoteen ja kun olin menossa sisälle niin eräs ****** portsari sanoi että olin ollut edellisenä päivänä siellä tappelemassa :o
seuraavana päivänä kävin päivällä morjestaa tuttuja tarjoilijoita niin johan sitten portsarin mielipide muuttui,tuntui että portsari oli tuulesta temmannut koko jutun..

tampereella legendaarisessa alepubissa (edesmenny pikajuna) oon joutunu kahdesti kääntyyn ovelta kun olen ollut liian juovuksissa -ja autolla olen ollu liikenteessä B)
poket ihan pokkana et neiti on hyvä ja yrittää huomena uudestaan,et nyt ei mitkää selitykset auta ja pisaraakaan ollu juonu ja ihmiset 5promillen kännissä meni mun ohi sisälle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mun mies on saanu sinne aiheettoman porttikiellon koko kesäksi ja nyt viel tämä,joten kyl tää asia eteenpäin viedään,mut eipä enää ees huvita sinne mennä. pitäköön räkälänsä B)

Onpa mielenkiintoista että saatte noita aiheettomia porttikieltoja oikeen koko perheen voimin...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:

Onpa mielenkiintoista että saatte noita aiheettomia porttikieltoja oikeen koko perheen voimin...

niin mitäs tää nyt tarkotti??
ikään en oo porttarii mihinkään saanu ja mies sai nyt elämänsä toisen.
ja kaikki aidosti aiheettomia,en kai muuten valittais.

Yhteistyössä