Mitäs mieltä tästä opettajan antamasta rangaisuksesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut huoltaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä se ope on sanonut jotain tyyliin " eikös se ole reilua että seuraavalla kerralla te olette sitten alasti tyttöjen nähden" tms. Tuskin nyt tosissaan uhannut. Ei varmaan ole ajatellut sanojaan loppuun asti.
Minua ainakin harmittaa enemmän noiden tyttöjen puolesta. Kyllä nekin on herkässä iässä ja pojat on takuulla tienneet huudellessaan ja tirkistellessään etteivät ole ns. oikealla asialla. Mammat taas kiivastuvat täällä heti kun kullannuppuja on uhattu *eihän nyt meidän lapset ikinä noin*... Rehtorille soittamaan ja sassiin.
No mä en kyllä ole mikään kullannuppujen äiti. Musta tossa tilanteessa opettajan olisi ihan heti pitänyt laittaa ne pojat korvaamaan tekosensa tytöille. Mutta rakenmtavalla tavalla...ei uhkaamalla nöyryyttää. Vaan tavalla, josta olisi ollut jotain hyötyä niille tytöille.
Ehkä se ei ole tosissaan uhkaillut (epäilen suuresti) vaan heittänyt jotain, "miltäs tuntuis jos seuraavalla kerralla...". Kolmasluokkalaisetkin osaa väritellä totuutta. Ehkä siinä on myös oikeasti puhuteltu poikia, toivon niin. Täällä nyt tulee toisen, kolmannen ja ehkä neljännenkin käden tietoa.

No, jos ajatellaan positiivisesti, niin kunnilla on nykyään niin vähän rahaa käytettäväksi uimahallireissuihin, että seuraava kerta on tod näk joskus ensi syksynä. Eiköhän se opekin siihen mennessä unohda!

Vertailun vuoksi kysymys; Mitä tehdään ala-asteen oppilaille, jotka kysyvät opettajalta, antaisko tää pil**ua tai toisena päivänä vaan haistattelevat v***ua, kun on huono päivä....
Mikä on oikea rangaistus opettajien kiusaamisesta? Aina haukutaan opettajia heijän toimista, mutta oon kuullut, että kyllä ne lapsetkin osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vertailun vuoksi kysymys; Mitä tehdään ala-asteen oppilaille, jotka kysyvät opettajalta, antaisko tää pil**ua tai toisena päivänä vaan haistattelevat v***ua, kun on huono päivä....
Mikä on oikea rangaistus opettajien kiusaamisesta? Aina haukutaan opettajia heijän toimista, mutta oon kuullut, että kyllä ne lapsetkin osaa.

Näinhän se on. Nykymuksut ovat huonokäytöksisiä ja opettajilta viety kaikki auktoriteetti, pikkumussukoita ei saisi mistään koskaan rankaista. Vanhemmat soitteleat opettajille yötä päivää ja kyseenalaistavat kaiken.

Silti en olisi antanut tuollaista rangaistusta.

Hyvä rangaistus rehtorin puhuttelu ja 2 h jälki-istuntoa. Osaavat seuraavalla kerralla olla kunnolla.

Yhteistyössä