Mitäs mieltä tämmösestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petetty

Vieras
Mies otti eilen hiukan olutta ja minun mentyä nukkumaan hänen puhelin soi.Heräsin,kun hän jutteli ja kuulin hänen puhuvan exänsä kanssa.Sitä mistä he puhuivat,jäi vähän epäselväksi.En kuulluut ihan kaikkea.
Mies lopetti puhelun ja hetkeä myöhemmin hän tuli kysymään voiko lähteä kaupunkiin.Aiemmin illalla hän ei ollut menossa kaupunkiin,koska rahaa on vähän.
Mä kilahdin ihan täysin ja pyysin saada katsoa hänen puhelinta.Puhelin oli suojattu koodilla,jota hän ei suostunut antamaan.
Mun reaktio oli heittää se valehteleva paska samantien ulos.
Nyt mä mietin,että olisko mies ollut tosiaan menossa kaupunkiin vain kaljalle vai exänsä luo?.. Seurustelua on takana n.5kk ja mies on ollut rehellisyyden perikuva koko tän ajan.Luulin hänen tosiaan rakastavan mua.=(
Mitä mieltä?

mäkin ihmettelin.Muistan hänen joskus sanoneen,että sen puhelinta saa kyllä katsoa.Ei oo mitään salattavaa..mutta eilen taisi olla.
Mä en osaa kuin itkeä.Mä en olis koskaan uskonut siitä tommosta,en ikinä!

Kaikenlainen kännykän piilotteleminen, äänettömällä pitäminen ja luurin kusellekkin mukaan raahaaminen on merkki siitä että on jotain piiloteltavaa..saatikaan että se on tosiaan suojattu..Mitäköhän vaan mahtaa puhelin pitää sisällään!!

Miksi ihmeessä toisen kännykkää, lompakkoa tms. pitäisi saada tonkia? Jos joku mies, jota tapailisin, haluaisin tarkastaa mun kännyn, lompsan tai läppärin, heittäisin moisen alistavan sian pihalle alle nanosekunnin.

Miksi exät pitäisi sulkea omasta elämästä kokonaan pois vain siksi, ettei parisuhde toiminut? Ystävyyssuhde voi silti toimia.

kai mäkysyin myös sen.Hän kyllä kertoi koko jutun,mutta mistä tiedän oliko se totta.Halusi kaupungille vain kaljalle ja se mua ihmetyttää.
Kyllä se hemmetti oli menossa exälleen,mä oon ihan varma siitä nyt,kun luin tekstini.

ei mennyt luultavasti kaupunkiin,vaan vanhemmilleen.En oo kyl ihan varma asiasta.
Eilen kun mies lähti,niin soitin hänen peräänsä ja kysyin,että ei kai lähtenyt omalla autolla.
Mies vastasi että ei ja antoi luurin taksikuskille,että saan olla asiasta ihan täysin varma.Taksikuski kertoi että hän istuu taksissa ja on viemässä häntä hänen kotikaupunkiin.
Pelkäsin,että hän lähtee humalassa ajamaan.

Mun mies saa mennä kaupunkiin, ja olla väleissä eksänsä kanssa.
Mutta sitä en hyväksyisi, että mies mun nukkumaanmenoni jälkeen ja eksänsä kanssa juteltuaan toteaa, että lähtee kaupungille, vaikka asiasta ei vielä 5 minsaa sitten ollut mitään puhetta.
Joku raja luottamuksellakin.

Näin mäkin ajattelen.Totta kai saa olla exän kanssa tekemisissä,en sitä ole koskaan kieltänyt.
En,vaikka ex haluaa mieheni takaisin.
Heillä on teini-ikäinen lapsi ja lasta on ajateltava.
Mua on vain taitu kusta linssiin tässä jutussa ja pahasti.

no jos he ovat vast 5kk seukannu
ni en mä ainakaa siinä vaihees välttämättä kertois kaikkia mun lapsen asioita hälle, vähän riippuu tietty asiast.

mut, joo tuskimpa lapselle mittää on käyny, ku taksillaki lähti liikenteeseen

mä enää keskustelen?Mistä mä voin tietää,minne se oli oikeasti menossa?
Kai se kuitenkin kertoo sen,mitä mä haluan kuulla,eikä totuutta.
Enhän mä voi luottaa siihen ollenkaan enää.
Vituttaa,ku mies oli niin mahtava lapselleni ja niin ihana mulle.Satuttaa niin pirusti,että hän teki mulle näin.Jos siis teki...En kai mä koskaan saa tietää mikä on totuus.
Sen ex oli pyydellyt sitä luokseen jasanonut,että ei täällä voi mitään tapahtua,ku täällä on niin paljon silmiä ympärillä ym.
Mä en tiiä mitä ajatella.

Minusta ap nyt maalailee piruja seinille, ottaisit rauhallisesti selkoa mitä on tapahtunut :) Kyllä sitä voi teini-ikäisen lapsen elämässä tapahtua sellaista, mistä eronneittenkin vanhempien pitää voida puhua, eikä siitä kaikesta heti välttämättä tahdo kertoa suht uudelle kumppanille, etenkään jos riita on valmis, ennen kuin toinen ehtii edes aloittaa kertomista. Tiedän kokemuksesta, olen liian monta riitaa itse aloittanut tuosta syystä, olisin vaan älynnyt odottaa edes pienen hetken, että minulle kerrotaan niistä asioista, jotka minulle kuuluvat =)

ei missään nimessä ollut kyse.Mies kertoi mulle mistä puhuivat+ että mä kuulin osan.Kyse oli siitä että ex yritti saada mieheni sinne ja mä epäilen,että mies olisi sinne menossa.
Täysin varmaa on se,että lapsella ei ollut mitään tekemistä tän asian kanssa.

Keskustele hyvä ihminen sen kans!! Kysy, et miks puhelin suojakoodattu jos ei kerta oo mitään salattavaa? Kerro, että susta tuntu pahalta kun ensin ei oo lähös minnekään, mutta juteltuaan exän kans, joka haluaa hänet takas, hän haluaaki kaupunkiin. Kerro, että pelkäät, että sua petetään. Kerro kuinka paljon välität! Mutta hänelle ei meille!!!Kirjoita vaik kirje, jos et pysty kasvotusten, mutta se on totta, että parisuhde ei toimi ilman kommunikaatiota. :hug:

Yhteistyössä