Mitäs mieltä perheistä joissa lapsilla eri isät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtii hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtii hän

Vieras
Tällaisiksi ei lasketa nyt perus uusperheitä, vaan että isejä on enemmän kuin kaksi. Tai jos on vain kaksi, niin kumpikaan ei asu enää perheen kanssa. Jäin miettimään kun joku aika sitten oli se yksi ap, jolla oli kolmen miehen kanssa lapsia ja neljäs mies halusi myös isäksi. Nainen ei ollut kovin innostunut. Tarkoitus ei ole kuitenkaan keskustella tästä ap:sta, fiksulta vaikutti. Mutta jos vaikka lapsenne kaveri olisi tällaisesta perheestä, ettekä tuntisi äitiä, niin mitä ajattelisitte?

mä vaan tiiän että jos ei tää suhde onnistu niin sit se saa olla. en ota enempää ukkoja enkä hommaa lisää lapsia. :kieh: uuvuttavaa kaikkien kannalta. :|

Mä saattaisin jopa ajatella että äiti on ehkä hivenen kevytkenkäinen tai sitten vaan todella huono hoitamaan ihmissuhteitaan. :ashamed: Mutta toki ymmärrän, että on voinut olla kaikennäköitä epäonneakin, ettei kaikki ole ehkä alkuunkaan itse aiheutettua.

Meidän perheessä on yksi isä ja neljä äitiä kaiken kaikkiaan.. Siis mun lapsuuden perheessä. Ja ihmettelen, ettei niitä äitejä ole lisääkin, tai saattaa ollakin, ei vaan tiedetä sitä. Ja voin sanoa, että jos mun isäni olisi nainen, siitä voisi hyvällä syyllä sanoa että on kevytkenkäinen. :whistle:

Mulla on kaksi lasta kahden eri miehen kanssa. Nykyinen mieheni ei halua enempää lapsia ja minä haluan. Olen harkinnut eroa ja uuden miehen etsimistä, mutta jotenkin....

ei ole minulta pois enkä ajattele mitään. Yritän ottaa ihmiset ihan yksilöinä, ja vasta jos antavat aihetta varoilaan oloon tai muuten aihetta heidän karttamiseen omalla käytöksellään, kartan heitä. muuten en ota selvää kenen lapset on eri isälle. aivan sama mulle. en ole sen kummempi kuin hekään

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole minulta pois enkä ajattele mitään. Yritän ottaa ihmiset ihan yksilöinä, ja vasta jos antavat aihetta varoilaan oloon tai muuten aihetta heidän karttamiseen omalla käytöksellään, kartan heitä. muuten en ota selvää kenen lapset on eri isälle. aivan sama mulle. en ole sen kummempi kuin hekään

monilla miehillä on lapsia monelle naiselle. miksi naisen pitäisi olla jotenkin pyhimys?
ei ole multa pois vaikka jollain olisi lapsi 10 miehelle eikä tuo oleyhtään mua huonompi.
eikä muuten suakaan ap.

jaa-a. mulla ei ole tapana tehdä mielipidettä lasten lukumäärän, tai heidän isiensä määrän mukaan, vaan sen mukaan, minkä mielipiteen itse hänestä teen meidän jutustelujen kesken. voin olla mitä vaan, mutta en arvioi ihmistä huhupuheen arvolla, en verokalentarin arvolla, enkä minkään muun kuin henk.koht arviolla, siis ihan henkisellä tasolla.. jos mielestäsi sen ketjun ap, monelle miehelle lapsia tehnyt.. oli ihan fiksu sinänsä.. niin olikos lopuksi kuitenkin kysymys sun ennakkoluuloista?
Mut ok, jaarittelu seis.
Joko on naiivi ja läheisriippuvainen, tai lapsirakas, tai, tai, tai, meitä on kuitenkin yhtä monta ku palstailijaa

Huonoa tuuria, huonoa ihmistuntemusta tai halu lisääntyä.

Tunnen muuten miehen, jolla on kuusi lasta neljälle eri naiselle. Lisääkin lapsia saisi kuulemma tulla. Mitäs mieltä olette tällaisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tunnen muuten miehen, jolla on kuusi lasta neljälle eri naiselle. Lisääkin lapsia saisi kuulemma tulla. Mitäs mieltä olette tällaisesta?

ei kai me naiset siitä mitään välitetä. hyvä mies on, mieskuntoa ja niin poispäin.
haukutaan vain toisia naisia, huoria jne. ja mitä paskaa ne naiset on.

siitähän me tykätään. toistemme haukkumisesta.

Jessus, tunnetko sä mun isän?? :o Paitsi se ei kyllä (toivottavasti) tee enää lisää, vanha mies... Saisi sydärin vielä synnytyssalissa. :|

Meitä on isoveli, äidille nro yksi. Sitten minä, sisko ja veli, äiti nro kaksi. Äiti nro kolme on ollut rinnakkaissuhde, kuulemma sisko, samanikäinen mun toisen siskon kanssa. Sitten on veli, äiti nro neljä, ja siitä liitosta on lisäksi adoptioveli.

Ja mä olen sitä mieltä, että ehdottomasti mun sisarukseni on kaikki hyvin rakkaita, mutta isälle tekee juuri nyt ihan hyvää harjoittaa rakkautta vain yhden naisen kanssa... On kai tajunnut sen vanhoilla päivillä itsekin. :D

Jotenkin olettaisi, ettei muut äidit olisi näin suvaitsevaisia kuin nyt vaikuttaakin olevan. Ajattelen itse, että rohkea äiti. Ehkä jos lapset olisivat syntyneet lähekkäin, niin saattaisi tulla mieleen kevytkenkäisyys, jolla silläkään ei niin väliä olisi, eiköhän ne kengät olisi jo vaihtuneet käytännöllisempiin.

no ekan lapsen isän kkaa erottiin, toinen tuli lyhyestä suhteesta.. jos lapsia viel saan nii mulla on 3miehelle lapset.. mitäs siit?lapset on kaikkeni, hoidan ja rakastan heitä sydämmetäni...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Jessus, tunnetko sä mun isän?? :o Paitsi se ei kyllä (toivottavasti) tee enää lisää, vanha mies... Saisi sydärin vielä synnytyssalissa. :|

Meitä on isoveli, äidille nro yksi. Sitten minä, sisko ja veli, äiti nro kaksi. Äiti nro kolme on ollut rinnakkaissuhde, kuulemma sisko, samanikäinen mun toisen siskon kanssa. Sitten on veli, äiti nro neljä, ja siitä liitosta on lisäksi adoptioveli.

Ja mä olen sitä mieltä, että ehdottomasti mun sisarukseni on kaikki hyvin rakkaita, mutta isälle tekee juuri nyt ihan hyvää harjoittaa rakkautta vain yhden naisen kanssa... On kai tajunnut sen vanhoilla päivillä itsekin. :D

En usko, tämä mies ei saa sydänkohtauksia synnytyssaleissa.

Mun isällä kans 1. Minä vanhin mun sisko seuraava, 2. rinnakkas suhde samana vuonna syntynyt veli kuin mun nuorempi sisko, 3. kaksi tyttöä viimeisetä liitosta, ei toistaiseki tiedossa muita ehkä perunkirjoituksessa selviää et enemmänki :/ juu ja täähän on vaan ihailtavaa mieskuntoa.

sen sijaan naisen luontoon ei kuulu hedelmöittyä joka häntäheikille vaan pyrkiä synnyttämään mahdollisimman vahvan ja terveen uroksen lapsia. Näin toimii luonnossa eläimet, mutta me olemmekin ihmisiä..

T. 2 lasta kahdelle miehelle, kolmatta ei tule (niin no mies nro 2 asuu saman katon alla, mutta jos joskus ei niin mies nro kolmea EI tule)

En usko, tämä mies ei saa sydänkohtauksia synnytyssaleissa.

Joo no ei mun isäkään oikeasti: sillä kun ei ole tapana olla paikalla, vaan sen ex vaimot tuntuu hoitavan seuraavien vaimojen synnytykset tukihenkilön muodossa... :D

No joo, mutta leikki sikseen. Toivoisin ettei kumpikaan mun pikkuveljistä pyrkisi elämässään samaan. Isoveljet on jo menetettyjä tapauksia. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pohtii hän:
Tällaisiksi ei lasketa nyt perus uusperheitä, vaan että isejä on enemmän kuin kaksi. Tai jos on vain kaksi, niin kumpikaan ei asu enää perheen kanssa. Jäin miettimään kun joku aika sitten oli se yksi ap, jolla oli kolmen miehen kanssa lapsia ja neljäs mies halusi myös isäksi. Nainen ei ollut kovin innostunut. Tarkoitus ei ole kuitenkaan keskustella tästä ap:sta, fiksulta vaikutti. Mutta jos vaikka lapsenne kaveri olisi tällaisesta perheestä, ettekä tuntisi äitiä, niin mitä ajattelisitte?

Tarkoitit varmaan minua? Minulla neljä lasta kolmelle miehelle ja kirjoitin siitä tänne. Neljäs mies siis halusi lapsen.
Kysyin et mitä teemme. Nyt on ratkaisu tehty. Erosimme sulassa sovussa ja hyvässä yhteisymmärryksessä. Mies haluaa lapsen ja minä en niin hän saa nyt toivon mukaan lapsen mutta toisen naisen kanssa. =)

mikäs siinä..kunhan maksaa elarit. :D

Yhteistyössä