V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Olisin veikannut 10 vuotta vanhemmaksi. Keittiö ja tummat katot on kamalat, kylppäri aika mauton. Jotenkin huokuu huono maku koko talosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja No:Olisin veikannut 10 vuotta vanhemmaksi. Keittiö ja tummat katot on kamalat, kylppäri aika mauton. Jotenkin huokuu huono maku koko talosta![]()
Siellä on kyllä valkoinen katto.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miksihän?:Miks maku on "huono", jos on erilainen, kun mistä ite tykkää? En mä tosta kauheesti tykännyt, siis en ite sisustais noin, mutta emmä voi sanoa, että toi olis "huonolla maulla" sistutettu. Ehkä mulla ittelläni on huono maku jonkun, monenkin, mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja miksihän?:Miks maku on "huono", jos on erilainen, kun mistä ite tykkää? En mä tosta kauheesti tykännyt, siis en ite sisustais noin, mutta emmä voi sanoa, että toi olis "huonolla maulla" sistutettu. Ehkä mulla ittelläni on huono maku jonkun, monenkin, mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miksihän?:Miks maku on "huono", jos on erilainen, kun mistä ite tykkää? En mä tosta kauheesti tykännyt, siis en ite sisustais noin, mutta emmä voi sanoa, että toi olis "huonolla maulla" sistutettu. Ehkä mulla ittelläni on huono maku jonkun, monenkin, mielestä.
Ja miksi edelleen tuijotetaan sisustusta? Sillä ei pitäisi olla asuntokaupoilla mitään merkitystä, kun ei ne kamat ole kuitenkaan mukaan tulossa.
No nyt kyllä. Määrittele "mauton pohja". Se et jokin pohjamalli toistuu valmistajalta toiselle lähes samana ei minusta tarkoita et se on mauton. Kenties mielikuvitukseton ja simppeli. Mut myös hyväksi havaittu ja helposti toteutettava.Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja miksihän?:Miks maku on "huono", jos on erilainen, kun mistä ite tykkää? En mä tosta kauheesti tykännyt, siis en ite sisustais noin, mutta emmä voi sanoa, että toi olis "huonolla maulla" sistutettu. Ehkä mulla ittelläni on huono maku jonkun, monenkin, mielestä.
No siis onhan toi ihan yleiseti huonolla maulla sisustettu, jo pohjakuva on mauton. Kysy keneltä vaan ammattilaiselta...
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miksihän?:Miks maku on "huono", jos on erilainen, kun mistä ite tykkää? En mä tosta kauheesti tykännyt, siis en ite sisustais noin, mutta emmä voi sanoa, että toi olis "huonolla maulla" sistutettu. Ehkä mulla ittelläni on huono maku jonkun, monenkin, mielestä.
Ja miksi edelleen tuijotetaan sisustusta? Sillä ei pitäisi olla asuntokaupoilla mitään merkitystä, kun ei ne kamat ole kuitenkaan mukaan tulossa.
Mä en ainakaan tarkoittanut huonolla maulla sisustusta, en oikeastaan edes kiinnittänyt siihen huomiota. Tarkoitin kylppärin laattoja, rumia kattoja, keittiön kaapistoja ja pohjaa... Niitä on hankalampi ja kalliimpi lähteä muuttamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No nyt kyllä. Määrittele "mauton pohja". Se et jokin pohjamalli toistuu valmistajalta toiselle lähes samana ei minusta tarkoita et se on mauton. Kenties mielikuvitukseton ja simppeli. Mut myös hyväksi havaittu ja helposti toteutettava.Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja miksihän?:Miks maku on "huono", jos on erilainen, kun mistä ite tykkää? En mä tosta kauheesti tykännyt, siis en ite sisustais noin, mutta emmä voi sanoa, että toi olis "huonolla maulla" sistutettu. Ehkä mulla ittelläni on huono maku jonkun, monenkin, mielestä.
No siis onhan toi ihan yleiseti huonolla maulla sisustettu, jo pohjakuva on mauton. Kysy keneltä vaan ammattilaiselta...
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Mä tykkäsin. Paitsi keittiön kaapistot :x
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Keittiön kaapit on kyllä karmeet, samoin kylppärin laatat. Mutta eiköhän tosta pienellä laitolla ihan kivan kodin saisi.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No nyt kyllä. Määrittele "mauton pohja". Se et jokin pohjamalli toistuu valmistajalta toiselle lähes samana ei minusta tarkoita et se on mauton. Kenties mielikuvitukseton ja simppeli. Mut myös hyväksi havaittu ja helposti toteutettava.Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja miksihän?:Miks maku on "huono", jos on erilainen, kun mistä ite tykkää? En mä tosta kauheesti tykännyt, siis en ite sisustais noin, mutta emmä voi sanoa, että toi olis "huonolla maulla" sistutettu. Ehkä mulla ittelläni on huono maku jonkun, monenkin, mielestä.
No lähinnä tuo erkkeri vuoden vanhassa talossa, on niin ysäriä että...
Alkokohan ap:ta vituttaa kun me ei tykätäkään hänen talostaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No nyt kyllä. Määrittele "mauton pohja". Se et jokin pohjamalli toistuu valmistajalta toiselle lähes samana ei minusta tarkoita et se on mauton. Kenties mielikuvitukseton ja simppeli. Mut myös hyväksi havaittu ja helposti toteutettava.Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja miksihän?:Miks maku on "huono", jos on erilainen, kun mistä ite tykkää? En mä tosta kauheesti tykännyt, siis en ite sisustais noin, mutta emmä voi sanoa, että toi olis "huonolla maulla" sistutettu. Ehkä mulla ittelläni on huono maku jonkun, monenkin, mielestä.
Siis tä oli oikeesti ap:n koti?![]()
![]()
No lähinnä tuo erkkeri vuoden vanhassa talossa, on niin ysäriä että...
Alkokohan ap:ta vituttaa kun me ei tykätäkään hänen talostaan?![]()
Ei alkanu.
Ei se et jos muut ei tyllää saa mua tykkäämään yhtään vähempää...![]()