Mitäs mieltä mun päivän ruokavaliosta.. Osaatteko arvata kalori määrän :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
AAMIAINEN
Vaasan&vaasan. paahtoleipä. isopaahto vehnä [viipale]
Oivariini, rasvaa 80% [tl]
Keittokinkku [viipale]
Juusto, 24-27% rasvaa (edam) [viipale]
Kahvi maidolla ja sokerilla
Kurkku, tuore [viipale]

LOUNAS
Sekavihannes, (porkkana, kukkakaali, herne, papu) [250g]
Tonnikala, hiutale, vedessä, rainbow [prk]

VÄLIPALA
Omena, pieni [kpl]
Kahvi maidolla ja sokerilla [rcp]

PÄIVÄLLINEN
Liha-makaronilaatikko, lihamakaronilaatikko, sika- [100g]
Sulatejuusto, valio koskenlaskija [10g]
Sekavihannes, (porkkana, kukkakaali, herne, papu) [100g]

ILTAPALA (
Vaasan&vaasan. paahtoleipä. isopaahto vehnä [viipale]
Keittokinkku [viipale]
Oivariini, rasvaa 80% [tl]
Kurkku, tuore [viipale]
Tomaatti [viipale]
Tee [muki (2 dl)

Kiloklubista kopsattu että siks vähän tollanen ulkomuoto :D

Miltä kuullostaa??

Tuohan kuulostaa ihan normaalilta. Vaihtaisin itse vehnäleivän ruisleiväksi ja paaaljon enemmän tuoreita kasviksia ja vihanneksia ja hedelmiä. Nythän sulla on vaan pakastesekavihannesta ja leipien päällä pari viipaletta kurkkua ja tomaattia. Ja tuota tonnikalahiutalelounasta mä vähän ihmettelen. Hyvältä maistuu?

[QUOTE="Emma";22323867]Tuohan kuulostaa ihan normaalilta. Vaihtaisin itse vehnäleivän ruisleiväksi ja paaaljon enemmän tuoreita kasviksia ja vihanneksia ja hedelmiä. Nythän sulla on vaan pakastesekavihannesta ja leipien päällä pari viipaletta kurkkua ja tomaattia. Ja tuota tonnikalahiutalelounasta mä vähän ihmettelen. Hyvältä maistuu?[/QUOTE]

Aivan järkyn hyvälle maistuu :P Mä kyllä tässä lisäilen kasviksia, mul on vaan se et mä en tykkää tuoreista kasviksista/vihanneksista. :/

tossa on kaloreita 1111 :D En mä saa millään kulutettua enempää :( Vaikka mitä tekis.. Niin no, jos mä syön suklaata niin sitten, mut ei vissiin kannata :laugh: Ja ton päälle treenaan tunnin kotona ja käyn 30-60min lenkillä ja teen tätä n.5krt/vko... Treeniä ei kyllä oo ku 2-3krt/vko mut korvaan sen pitkällä lenkillä.

Yhteistyössä