Mitäs mieltä, Minna Haapkylä ja Joanna Haartti(?) yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irmelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siinähän kokeilevat siipiään. En jaksa uskoa ikuiseen rakkauteen heidän kohdallaan. Mutta en oikein usko ikuiseen rakkauteen muutenkaan. Paitsi mun vanhemmat. :D

[QUOTE="sipsi";29916588]Niin? Mitä mieltä tuosta pitäisi olla?[/QUOTE]

Minna päätti ryhtyä lesboksi ja jätti miehensä. Sitä tämä nykyinen suvaitsevaisuus homoilua kohtaan teettää.

Vähän ihmetyttää se, että Minna Haapkylällä ja Hannulla on takana pitkä parisuhde. Aloittivat seurustelun jo 1992 ja menivät naimisiin reilut 10 vuotta sen jälkeen. Miten aikuinen nainen ei noin pitkän seurustelun aikana osannut päättää, riittääkö pelkkä miehen kanssa oleminen hänelle vai ei. Ainakin hänen on täytynyt tietää olevansa bi, toivottavasti puolisokin tiesi sen ja tämä ei tullut ihan yllätyksenä. On siinä lapsillakin vähän sopeutumista, mutta samalla traumamäärällä lapset sopeutuvat tuohon tilanteeseen, kuin ylipäänsä siihen että vanhemmat eroavat.

Ja en usko, että Minnan ja Joannan suhde kestää kauaa.

Vähän ihmetyttää se, että Minna Haapkylällä ja Hannulla on takana pitkä parisuhde. Aloittivat seurustelun jo 1992 ja menivät naimisiin reilut 10 vuotta sen jälkeen. Miten aikuinen nainen ei noin pitkän seurustelun aikana osannut päättää, riittääkö pelkkä miehen kanssa oleminen hänelle vai ei. Ainakin hänen on täytynyt tietää olevansa bi, toivottavasti puolisokin tiesi sen ja tämä ei tullut ihan yllätyksenä. On siinä lapsillakin vähän sopeutumista, mutta samalla traumamäärällä lapset sopeutuvat tuohon tilanteeseen, kuin ylipäänsä siihen että vanhemmat eroavat.

Mä en tiedä mistä perähikiältä sä olet kotoisin mutta täällä meillä päin äidin tyttöystävä ei ole mitenkään traumauttavaa. Mitä palstalta olen lukenut niin siellä perähikiällä erot hoidetaan niin että mies löytää uuden naisen eikä tapaa enää lapsia ollenkaan. Vai tunnetko itse eronneita jotka asuvat parin metrin päässä toisistaan? Hieno esimerkki kuinka ero hoidetaan kuin aikuiset lapset etusijalla!

Mä en tiedä mistä perähikiältä sä olet kotoisin mutta täällä meillä päin äidin tyttöystävä ei ole mitenkään traumauttavaa. Mitä palstalta olen lukenut niin siellä perähikiällä erot hoidetaan niin että mies löytää uuden naisen eikä tapaa enää lapsia ollenkaan. Vai tunnetko itse eronneita jotka asuvat parin metrin päässä toisistaan? Hieno esimerkki kuinka ero hoidetaan kuin aikuiset lapset etusijalla!

Kovin perähikiältä en ole, mutta lasten puolesta olen pahoillani. SE ei nyt kumminkaan ole ihan tavallista, että äiti vaihtaa iskän naiseen. Ja kun kyse on julkisuuden henkilöstä, lapset kattoo äidin ja tyttiksen kuvaa lehden kannessa ja kummastelee elämän menoa. Jokainen tavallaan, mutta lapsia käy sääliksi.

[QUOTE="tellu";29917053]Kovin perähikiältä en ole, mutta lasten puolesta olen pahoillani. SE ei nyt kumminkaan ole ihan tavallista, että äiti vaihtaa iskän naiseen. Ja kun kyse on julkisuuden henkilöstä, lapset kattoo äidin ja tyttiksen kuvaa lehden kannessa ja kummastelee elämän menoa. Jokainen tavallaan, mutta lapsia käy sääliksi.[/QUOTE]

Näkeehän ne lapset äitinsä ja tämän naisystävän ihan kotonakin, joten miksi sitä lehdistä pitäisi ihmetellä?

Mikä niissä lapsissa nyt erityisesti säälittää?

Olen aina ihmetellyt että kun on bi, niin jotenkin se selittää että lähtee uuden matkaan. Siis mitä? Ok, olen minäkin hetero mutta silti tyydyn yhteen kumppaniin. Onko bi sellainen henkilö jonka on IHAN pakko saada molempia, muuten ei elämä onnistu? Eikö bi voi myös olla yksiavioinen?

En tunne jutun paria mutta tottakai erot on aina vaikeita. Käsitin kuitenkin että asuvat edelleen samassa talossa ja lapset voivat käydä edelleen äidin sekä isän luona vaivatta, joten eiköhän tässä lasten parasta ole ajateltu. Mitäpä heidän asiat muille kuuluu.

Olen aina ihmetellyt että kun on bi, niin jotenkin se selittää että lähtee uuden matkaan. Siis mitä? Ok, olen minäkin hetero mutta silti tyydyn yhteen kumppaniin. Onko bi sellainen henkilö jonka on IHAN pakko saada molempia, muuten ei elämä onnistu? Eikö bi voi myös olla yksiavioinen?

En tunne jutun paria mutta tottakai erot on aina vaikeita. Käsitin kuitenkin että asuvat edelleen samassa talossa ja lapset voivat käydä edelleen äidin sekä isän luona vaivatta, joten eiköhän tässä lasten parasta ole ajateltu. Mitäpä heidän asiat muille kuuluu.

Miten se eroaa lähtekö miehen vai naisen "matkaan"? Suhteet nyt valitettavasti joskus joillakin päättyy ja toiset löytävät eron jälkeen uuden onnen. Mitä polygamiaa se nyt on?

Miten bisseys nyt liittyy siihen, ettei osaisi päättää riittääkö miehen kanssa oleminen? Bi-seksuaalisuus ei tosiaankaan tarkoita sitä, ettei voisi elää yksiavioisessa suhteessa.

Tosi fiksusti puhuu Haapkylä erosta ja uudesta suhteesta Me Naisten haastattelussa.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/nayttelija_minna_haapkyla_rakastuessa_sukupuolella_ei_ole_merkitysta

Musta tässä(kin) ihmetyttää lähinnä se, että kun vaihdetaan heterosuhteesta homosuhteeseen, se ero esitetään mediassa todella positiivisessa valossa. On löydetty vapaus/oma itse/ elämän rakkaus jne. Ja kaikki on ihanaa, lapset tyytyväisiä ja sillai.
Jos tekee saman, mutta heterosuhteesta heterosuhteeseen (vertaa vaikka Pamela Tolan tapaus, jossa siis erosi vastanäyttelijänsä takia miehestään)niin kyllä ne otsikot on sellaisia kohukauhisteluja, sellaisen onnen, ihanuuden ja tosi rakkauden löytämisen sijasta.
Ihan kuin se olisi lapsille yhtään vähemmän paha, että ero tulee siksi että äiti vaihtaa naiseen kuin mieheen. Tai etteikö ero satuttaisi toista osapuolta joka tapauksessa.
En pysty ymmärtämään että homosuhde tekee hylkäämisestä, mahdollisesta pettämisestä(en tiedä onko tässä Haapkylän tapauksessa sellaista ollut) ja aviolupausten rikkomisesta yhtään se parempia tai vähemmän halveksuttavia tekoja.

On aika eri asia erota vaikkapa väkivallan takia, kuin siksi että löytää uuden, oli se uusi mies tai nainen.

Säälittävää ja vastenmielistä, julkisuuden tavoittelua homoudella ratsastaen. Rikotaan perhe, rikotaan monen ihmisen sydän, vain sen takia, että saa palstatilaa iltapäivälehdistä.

Miten minä nyt en ymmärrä että kaikki muut kuin heterot olisivat jotenkin enemmän taipuvaisia rakastumaan "ihan kehen vaan" ja yleensä muiden mielestä väärään henkilöön?

Eikö se nyt jokaisen kohdalla mene niin että rakastuu juurikin tiettyyn ihmiseen ja hänen ainutlaatuisiin piirteisiinsä ihmisenä ja henkilönä. Joillekin sukupuoli merkitsee ja toisille ei mutta aina rakastutaan siihen tiettyyn ihmiseen ei jotenkin ihmeellisesti ensimmäiseen vastaantulevaan niin että kaikkien hetreroiden pitäisi pelätä että nyt joku tulee ja vie mun puolison!!?

• Tykkää
Reactions: Sirius-eläin

Yhteistyössä