Mitäs mieltä Frendit-tähtien ulkonäöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miäpäkysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki vanhenee. Inhottavaa tuollainen haukkuva journalismi. Ihan normaalinnäköisiä ovat frendit-tähdet ikäisekseen.
Sellaiset leikellyt, silikoniset naamat ovat kammottavia.

Tuleeko jollekulle yllätyksenä että ihminen ikääntyy? Ärsyttää aina tuollaiset uutiset julkkisten ulkonäöstä.

No toisessa ketjussa todettiin että miehet säilyvät naisia paremmin. Jos 40-50 -vuotias nainen näyttää puoleksikaan noin vanhentuneelta, niin palstoilla haukutaan että taitaa näkyä huonot elämäntavat, ja tietysti itse käydään vielä kolmikymppisestä tuossa iässä.
Kyllähän nuo uutiset ovat lohdullisia tavallisen ihmisen näkökulmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja miäpäkysyn;28875112:
No toisessa ketjussa todettiin että miehet säilyvät naisia paremmin. Jos 40-50 -vuotias nainen näyttää puoleksikaan noin vanhentuneelta, niin palstoilla haukutaan että taitaa näkyä huonot elämäntavat, ja tietysti itse käydään vielä kolmikymppisestä tuossa iässä.
Kyllähän nuo uutiset ovat lohdullisia tavallisen ihmisen näkökulmasta.

Ei vissiin kannattaisi perustaa näkemyksiään palstan varaan.

Pitäisikö siitäkin olla jotakin mieltä.

Ihmiset ikääntyvät ja minusta on jollakin lailla jopa lohdullista nähdä sellaisia kuvia, joissa ihmisessä ikääntyminen näkyy. Miksei eletyt vuodet saisi näkyä ihmisessä?

Ja niin, jos tässä piti ottaa kantaa kyseisen tähden ulkonäköön, ei yhtään pahannäköinen mielestäni.

Mä en oikein tajua koko lehtijuttua. Vanhentuneitahan he kyllä ovat, mutta kaikki ihan normaalin näköisiä. Mä odotin, että siellä on lihottu 50 kiloa tai leikelty naama tunnistamattomaksi. Hyvän näköisiä ihmisiä edelleen, vähän vanhempia ja osa vähän lihavampia. Ja valittu vielä kaikista oikein huonot kuvat, naisista paparazzi-kuvat ilman meikkiä.

Hyvältä näyttää mun silmään. Olen itsekin jo neljäkymmentä,joten nämä vähän vanhemmat mieshenkilöt näyttävät hyvinkin charmanteilta. Alkuperäiset frendikuvat näyttää tosi lapsilta.