Mitäs mieltä äitiyspakkauksen tavaroiden myynnistä/ hinnasta? (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohdiskelen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohdiskelen...

Vieras
Onko niitä "oikein" myydä? Itsehän niistä ei makseta, mutta veroja taas sitten on kyllä maksettu ja niillä verovaroilla nuo kustannetaan.
Vaihtoehtona kuitenkin rahasumma!
Minkälaisia hintoja on sitten hyvä pyytää?
Mikä on tuotteen arvo jos se on kustannettu verorahoilla??

Esimerkkinä vaikka kestovaipat:

http://salattu.huuto.net/kohteet/bambino-mio-kestovaipan-paallinen-ja-2-sisavaippaa-uusi/140634121

Voi herranjumala, kun lapsilisänkin saa "ilmaiseksi" niin pitäisikö kaikki lapsilisillä ostetut antaa jollekin ilmaiseksi?

Kyllä äp tavaroita saa myydä, ihan sama vaikka joku möis vaippasetin 60 eurolla, mitä se muille kuuluu?

Ja voisin maksaa tuosta setistä ihan hyvin 5-6e.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Voi herranjumala, kun lapsilisänkin saa "ilmaiseksi" niin pitäisikö kaikki lapsilisillä ostetut antaa jollekin ilmaiseksi?

Kyllä äp tavaroita saa myydä, ihan sama vaikka joku möis vaippasetin 60 eurolla, mitä se muille kuuluu?

Ja voisin maksaa tuosta setistä ihan hyvin 5-6e.

peesi

Ok. Entäs saako niistä pyytää saman teidän mielestänne saman hinnan kun uusi tuote (tietenkin jos ei ole käytetty) vai onko arvo jotenkin "vähäisempi"?
Tuossakin linkissä on aloitushinta ainakin aika alhanen verrattuna oikeeseen ovh:hon.

Tietty omaa omaisuuttaan saa myydä jos haluaa. Ja hinta sen mukaan mitä siitä joku on valmis maksamaan. Tuotteen arvo ei ole mitenkään riippuvainen siitä paljonko itse olet siitä maksanut. Jos myyn pieneksi jääneen toppahaalarin niin pitäisikö senkin myyntihinnassa huomioida se olenko itse sen ostanut vai onko mummolta saatu lahjaksi. Ja entäs jos se onkin alunperin ostettu alennusmyynnistä eikä täydellä hinnalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Pohdiskelen...:
Onko niitä "oikein" myydä? Itsehän niistä ei makseta, mutta veroja taas sitten on kyllä maksettu ja niillä verovaroilla nuo kustannetaan.
Vaihtoehtona kuitenkin rahasumma!
Minkälaisia hintoja on sitten hyvä pyytää?
Mikä on tuotteen arvo jos se on kustannettu verorahoilla??

Esimerkkinä vaikka kestovaipat:

http://salattu.huuto.net/kohteet/bambino-mio-kestovaipan-paallinen-ja-2-sisavaippaa-uusi/140634121

Totta kai saa myydä jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Ostaisitko itse tavaroita, jotka tiedät olleen mukana äitiyspakkauksessa?

mä olen metsästänyt niitä äp:n lakanoita =) minusta ne on lähes aina ollu tosi nättejä. muutamia vaatteitakin olen ostanu, lähinnä bodeja ja puolipotkuhousuja.

Yhteistyössä