Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mitä olette tai aiotte ostaa miehillenne lahjaksi? Mää olen navigaattorin sille ostanut ja aattelin tohon 200metrin päässä olevaan kuntosaliin ostaa sille kuntosalikortinPientä vinkkiä miehelle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mitä olette tai aiotte ostaa miehillenne lahjaksi? Mää olen navigaattorin sille ostanut ja aattelin tohon 200metrin päässä olevaan kuntosaliin ostaa sille kuntosalikortinPientä vinkkiä miehelle :xmas:
ohjelmoi siihen navigaattoriin reitti sinne kuntosalille :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mitä olette tai aiotte ostaa miehillenne lahjaksi? Mää olen navigaattorin sille ostanut ja aattelin tohon 200metrin päässä olevaan kuntosaliin ostaa sille kuntosalikortinPientä vinkkiä miehelle :xmas:
No vois kyl, ettei vaa eksy matkallaAutolla meinaa varmaa tonkin matkan menisi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mitä olette tai aiotte ostaa miehillenne lahjaksi? Mää olen navigaattorin sille ostanut ja aattelin tohon 200metrin päässä olevaan kuntosaliin ostaa sille kuntosalikortinPientä vinkkiä miehelle :xmas:
No vois kyl, ettei vaa eksy matkallaAutolla meinaa varmaa tonkin matkan menisi
![]()
Osta sille polkupyörä navigaattori siihen kiinni ja kirjekuori sille kuntosalikortille :kieh: