Mitäs meinaatte tehdä huomenna ruuaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on lohta, varmaankin medaljonkeina. Lisukkeeksi sitten valkosipuliperunoita ja muussia, kukin "vakaumuksensa" mukaan.

Aamuselle kyllä tytär lupasi leipoa feta-pizzapiiraan, kinkkupasteijoita ja kääretorttua..niillä pärjätäänkin mukavasti päivälliseen asti..

[QUOTE="mie";29196787]Meillä muhii jo uunissa karjalanpaisti hirvenlihasta+possua joukossa, ettei tule kuivakasta. Siihen perunat sit ja itse tehtyä mustaviinimarjahyytelöä.[/QUOTE]

Mustaviinimarjahyytelö, nam! Miksen oo tota tajunnut tehdä, täytyy ens vuonna muistaa! ;)

Ajattelin tehdä aamulla karjalanpiirakoita tai porilaisia, kumpaa nyt jaksaa - porilaisiin pitäisi tänään tehdä sämpylät valmiiksi niin ehkä piirakoita sitten.

Päivälliseksi kiinalaista; possun ulkofileestä, kiinankaalista, sipulista ja ehkä porkkanaa.

Poika aikoi tehdä kakun joten sitä mun ei tartte itte tehä :)

Uunissa ahventa ja sen kanssa curry -perunoita sekä porkkanat+ruusukaali. KAkku on perinteinen täytekakku kaupan pohjalla ;) Aamiainen skipataan ku mies on yövuorssa ja siis nukkuu aamusta iltapäivään..

Meillä on ihan normaali ruoka eli pestolohta ja riisiä + sipuli-paprikapaistos, jälkkäriksi leivon mutakakkua. Emme juhli isänpäivää kun isä ei asu samassa taloudessa ja välimatka on pitkä.

No meillähän ei vietetä isänpäivää, kun ei ole isiä.
Varmaankin pizzaa ja lihapiirakoita :p

isänpäivä on KAIKKIEN ISIEN päivä, jos ei ole omaa isää voi muistaa vaikka kaverin isiä. Samalla tavalla kuin ne joilla ei ole äitiä voivat muistaa vaikka kaverin äitiä.
kyllä mä toivotan muillekin isille hyvää isäinpäivää, samalla tavalla kuin äideile äitienpäivää. ja varmaan nyt lapsella isoisä on, eikö hänkin ole jonkun isä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";29196645]Ei ihmekään kun laihdutusketjuja tulee tuon tuostakin, katsoo kuinka vitusti menee safkaa päivän aikana niin on todellinen syömisongelma. Tuolla määrällä eläisi viikon mitä toiset vetää päivässä.[/QUOTE]

No mä nyt provosoiduin... :D Sullako on isänpäivä joka päivä? Vai syömisongelma? Vai ei isää? Tai lapsella ei ole isää?

En tee mitään ruokaa, haen jotain valmista mistä mies tykkää. Varmaan pizzaa tai kebabia, sopii mullekin loistavasti niin ei tartte keittiössä itsekään häärätä.

Meillä on tapana aina juhlapäivinä että päivänsankari päättää mitä syödään päivälliseksi. Mies aina haluaa kotitekoista pizzaa, sitä siis huomenna :).

Perunamuusia ja hirvikäristystä. Salaatteja ja muita lisukkeita sit fiiliksen mukaan.
Jälkkäriksi teen kiisseliä glögistä ja kanelikermaa päälle.

[QUOTE="Vieras";29196617]Kuka jaksaa syödä päivässä noin paljon??[/QUOTE]

Eikö ole normaalia syödä noin paljon:ashamed:

Siis kunnon aamupala, kunnon lounas, jotain välipalaksikin, sit kunnon iltaruoka, kunnon iltapala?
Meillä on joka päivä näin ja niinhän sen pitäis ollakin.

Vai oliko tämä joku läppä, jota keltanokka ei tajuu.

[QUOTE="Vieras";29196617]Kuka jaksaa syödä päivässä noin paljon??[/QUOTE]Kasvavat lapset ja heidän vanhempansa. Normaalit 5 ateriaa päivässä, jotka pitäisi jokaisen syödä.

Yhteistyössä