Mitäs meinaatte tehdä huomenna ruuaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Mä en keksi mitä tekis.
Mies tykkäis muusista ja pihveistä mutta ku ei ny oikein iskis noi. Mielellään tekisin jotain muuta mutta possunlihaa siinä pitäis olla.

Pastaa ja kermaista tonnikala-tuorejuusto -kastiketta, salaattia ja jälkkäriksi leivon jotain.

Aamulla varmaan nakkeja, pekonia, munia, ruisleipää.. ei niinkään isänpäivän kunniaksi vaan minun mahdolliseen pieneen krapulaoloon. :P

Aamupalaksi; uuniohrapuuro, mansikkasoppa.
Lounas; Kuhaa ja salaatti
Välipala; Täytekakku kahvit
Päivällinen; Porsaan marinoitua paistia, uunijuurekset, salaatteja
Iltapalana; kakkua tai aamullista puuroa oman mielenmukaan.

Aattelin paistaa aamulla pekoni ja munia sekä tehä nakkipiiloja.
Lounaaksi kaalilaatikkoa (miehen toiveesta näin isänpäivän kunniaksi)
Varmaan leivon korvapuusteja tai kääretortun, en tiiä viel..
Illalla syödään kinkkupastaa

Meille tulee kaikki lapset, mummot ja vaarit syömään. Alkuruuaksi ajattelin salaattibuffettia, pääruokana on siikaa, pottumuusia, kantarellikastiketta ja uunijuureksia, jälkkäriksi mustikkajäädykettä. Sitten toki kakkukaffet, suklaamoussekakku ja baileys-juustokakku ja pullat ja keksit.

Aamu- ja iltapalat on melko normit kahveineen ja paahtoleipineen

Meillä on poronkäristystä ja perunamuussia.Yksi lapsista haluaa tehdä myös isänpäivälahjaksi paellaa.Viime vuonna opetteli tekemään sushia.Ne jotka eivät halua paellaa saavat broilerinrintafileitä ja sienirisottoa.

Ts. jauheliha naudan paistijauhelijaa ja teen munamaidon sijasta juustokastikkeen.

Mies on töissä 8-16 ja minä 14-22 eli teen ruuan valmiiksi, vien lapset hoitoon ja täällä on sitten ruoka lämmitystä vaille valmiina, kun mies tulee lasten kans hoidosta. Saavat viettää isänpäivän iltaa lapset ja isä keskenään, lapset antavat tekemänsä lahjat ja esikoinen aikoi paistaa lettuja & keittää kahvit illalla.

Minä annan oman "isänpäivälahjani" sitten töiden jälkeen ;)

Meille tulee kaikki lapset, mummot ja vaarit syömään. Alkuruuaksi ajattelin salaattibuffettia, pääruokana on siikaa, pottumuusia, kantarellikastiketta ja uunijuureksia, jälkkäriksi mustikkajäädykettä. Sitten toki kakkukaffet, suklaamoussekakku ja baileys-juustokakku ja pullat ja keksit.

Aamu- ja iltapalat on melko normit kahveineen ja paahtoleipineen

Sait ylipuhuttua, me tullaan kanssa.

• Tykkää
Reactions: HippuTAR ja Bitch
:p
Tosi hyvän kuulosia safkoja.

Päädyin nyt sit ulkofilee paistiin ja uunijuureksiin. Jälkkäriksi mangojuustokakku.

Mä en tohon kastiketta kaipaa mutta mies varmaan kaipais. Niin voisko joku kertoa mulle kuinka siitä paistiliemestä tehdään kastike?
Mä tapaan vaan sellasenaan nostella lihan päälle mut tolle krantulle ukolle ei moinen kelpaa...

Ei ihmekään kun laihdutusketjuja tulee tuon tuostakin, katsoo kuinka vitusti menee safkaa päivän aikana niin on todellinen syömisongelma. Tuolla määrällä eläisi viikon mitä toiset vetää päivässä.

Yhteistyössä