Mitäs meinaatte tänään vielä syödä?

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
No ap on usein täälläkin tuonu esiin ylipainonsa ja painonhallinnan ongelmat, sillon kannattas kattoo paitsi syömiset myös juomiset, turhia lisäaineita vaan noissa sidukoissa, nih.

Ei jumalauta tätä palstan touhua. Mä juon just mitä mä haluan enkä todellakaan kysy keneltäkään mitään mielipiteitä. Oletko tosiaan noin pahvi, että olet sitä mieltä ettei laihduttaja saa IKINÄ syödä eikä juoda mitään mistä voi tulla vähän kaloreita enemmän? :o :headwall: Mä en tietääkseni missään kirjoittanut, että juon AINA noita siidereitä. :kieh: :headwall:

Niin ja mä en vedä mitään stressiä mun painosta ja laihduttamisesta. Mutta teille joillekin tässä tuntuu nyt olevan suurempi ongelma mun paino ja että se ei tipu teidän säännösten mukaisesti. Koita kestää se.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja dfghjklö:
Tuollaanen alkoholiton on hyvää ruoan kanssa ja on juoma siinä missä limsa yms. [quote/]

Mitäpä jos joisit ihan vaan vettä, kun on jano? :headwall:

No on se nyt kumma ku ei saa ihmiset edes juoda mitä haluaa! Mitä se sun napaas kutittaa mitä kukanenkin juo??
On tää ihme palsta. Joka asiasta pitää alkaa vääntämään..

No ap on usein täälläkin tuonu esiin ylipainonsa ja painonhallinnan ongelmat, sillon kannattas kattoo paitsi syömiset myös juomiset, turhia lisäaineita vaan noissa sidukoissa, nih.

No mitä se ap:n ylipaino ja painonhallinta sinua kiinnostaa? En ymmärrä mikä ihme tarve joillain ihmisillä on aina päästä sanomaan se viimeinen sana ja mollaamaan toisia. Ehkä ei oma elämä ole ihan kunnossa?

Ja ap: Nauti! :)

Jäätelöä eri lisukkeilla :p ja uunissa paistettua patonkia jossa välissä salaattia, tomaattia, kurkkua, juustoa, kalkkunameetwurstia.... :p Niin ja hörpiskelen villivadelmakivennäisvettä. :p

Taidan syödä paahtoleipää, ostin ruista et voin edes hieman paremmalla omallatunnolla syödä :D tosin ku päälle laittaa oivariinia ja arkijuustoa, niin kyl se vaan aika tuju iltapala on. Mut kai sitä välillä voi herkutella?!

Yhteistyössä