Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Leluja kaalimadosta?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tulevalle kummitytöllesi kaikkia ihanuuksia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tulevalle kummitytöllesi kaikkia ihanuuksia :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä tilaa mtään vaan lähetä ne ylimääräset rahat mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tulevalle kummitytöllesi kaikkia ihanuuksia :xmas:
joko sä tiedät et se on tyttö? Vitsi kun aika lentääihanaa kuitenkin, saat jatkaa ihanien likkavaatteiden ostelua :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Leluja kaalimadosta?
No ei oo kyl just nyt mielessä, korkkaamattomia juttuja vielä tuolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tulevalle kummitytöllesi kaikkia ihanuuksia :xmas:
Men osaa prinsessajuttuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tulevalle kummitytöllesi kaikkia ihanuuksia :xmas:
joko sä tiedät et se on tyttö? Vitsi kun aika lentääihanaa kuitenkin, saat jatkaa ihanien likkavaatteiden ostelua :heart:
Ihanaa,mä kohta hukun niihin:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonko tuolla on postikulut? haluisiko joku tilata yhdessä mun kanssa? Laitettais postikulut puokkii!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihanko totta??? Ootko tilannut sieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja tt:pitääkö tuoltakin tilatakseen omistaa luottokortti?