Mitäs luulette, riitääkö 190 euroa 2,5 viikoksi 4 ihmiset (2 aik, 2 lasta) ruokiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lapset saa lämpimän ruoan päivähoidossa, mutta aamupalan syövät kotona (menevät myöhemmin hoitoon), välipalan hoidossa, toisen lämpimän ruoan kotona ja iltapalan + viikonloppujen ruoat. Itse otan töihin aina eväät, eli kaikki mun ruoat pitää maksaa tosta. Mies syö usein vain yhden lämpimän ruoan + iltapalan kotona.

No mitähän luulet, riittääkö? Mulla ei tarvisi miettiä kyllä hetkeäkään riittäisikö, on tuo niin iso summa jo ruokaostoksiin tuolle ajalle.
Kun osaa käyttää rahaa säästeliäästi ja tekee itse, niin pärjää, ja saa extraaki ostettua esim viikonlopuille.

Mutta tuolla summalla ei ole pakko edes pihtailla paljoa.. ellette ole tottuneet sisäfileeseen joka toinen päivä?

Me ollaan eletty 2 viikkoa 120€ ja meitä on kuusi. Riitti, mutta piti kyllä pikkusen miettiä, mitä ostaa... Pakkasessa oli kalaa ja lihaa, mutta silti. Yksi kaverisynttärilahjakin mahtui budjettiin.

mitäs helvettiä sitä täällä kyselet? kyllä se riittää helposti jos haluaa sen riittävän..en vaan voi ymmärtää teitä jotka ette osaa käyttää rahaa. (ja ei, en itse todellakaan yksin elätä perhettäni millään ministerituloilla!)
kokeile ja katso!

Yhteistyössä