Mitäs luulette, onko Minnalla ja Esa Jllä enää töitä omalla alallaan=)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merete
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

merete

Vieras
Tuskin tulisi enää meille yliopistosairaalaan hommiin Minna, ja opettajanakin kunnostautunut Esa J ei varmasti enää opeta... Sanoin jo ohjelman alkaessa, että Minna näyttää maksulliselta naiselta, ja tämä on kyllä pitänyt paikkansa.

No miksi hitossa ei olisi? Kuka muistaa näitä juttuja enää puolen vuodenkaan jälkeen ja harvempi jotain BB:tä muutenkaan jaksaa seurata niin tarkasti, että muistaisi yhtäkkiä työhaastattelussa, että "ai sä oot se pano-minna/esa? no ei me sua sitten palkata"?

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Mä en ymmärrä miten heidän seksielämä vaikuttaa työhön?? Vai meinaatteko että sairaanhoitajat, eikä opettajat harrasta seksiä ollenkaan?

Mä komppaan tätä. Ei niille voi potkuja antaa sillä perusteella että ne harrastaa seksiä vapaa-ajallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä miten heidän seksielämä vaikuttaa työhön?? Vai meinaatteko että sairaanhoitajat, eikä opettajat harrasta seksiä ollenkaan?

Mä komppaan tätä. Ei niille voi potkuja antaa sillä perusteella että ne harrastaa seksiä vapaa-ajallaan.

Juuri näin. Sairaanhoitajathan EI lisäänny... Yo-sairaaloissa ei ole koskaan kuultukaan äitiys/isyyslomista. :laugh:

en myöskään palkkaisi, koska esim. Minna varmaan paneskelisi työajallakin... Ja Esalla ihan sama vika. Esaakin pystyy viemään kuin peräkärryä koukusta vetäen. En uskoisi hoitavan töitään hyvin, koska ovat noin viettiensä vietävänä. Tottakai seksielämä kuuluu myös hoitsuille ja opeille, mutta ei näiden näyttämä esimerkki oli kovin kehuttava.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Mä en edes kehtais mennä ulkomaailmaan tuollaisten esitysten jälkeen :/

Ja mitä... TAASKO NE TEKEE SITÄ?! Ihan kun kuuluisi ääniä 24/7:ssa..

ja sä maksat siitä et saat kattoo 24/7 et paneeko ne taas :whistle:

:laugh: No yleensähän nuo tekevät "sitä itseään" aikaisin aamulla (jolloin itse nukun tai olen töissä) sekä sitten yöllä, kun nukun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
:laugh: No yleensähän nuo tekevät "sitä itseään" aikaisin aamulla (jolloin itse nukun tai olen töissä) sekä sitten yöllä, kun nukun :D

älä selitä :laugh:
btw, nythän ne ei tee sitä ku minnalla alko kuulemma menkat :xmas:

kumma kun noi naiset eivät siirrä pillereillä menkkoja kokonaan pois. nykyjään kun sellainen mahdollista ja itsestä tuntuis aika veemäiseltä jos tuolla ois menkoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
kumma kun noi naiset eivät siirrä pillereillä menkkoja kokonaan pois. nykyjään kun sellainen mahdollista ja itsestä tuntuis aika veemäiseltä jos tuolla ois menkoissa.

kaikille ei sovi pillerit. ja muutenkin mistä mistä sä tiedät mitkä heidän syynsä ovat etteivät ole siirtäneet menkkojansa. ja miksi etes pitäs. että olisi puhtaampaa naida?

Ei nyt panemisen takia tietenkään mutta itselläni ainakin on vähän kipujakin ja muuten epämukava olo. Eikä tuolla niin hyvin voi huolehtia edes hygieniastaankaan. Itse ainakin kaikessa rauhassa tuhertaisin siteden, tamppareitten ja pesujen kanssa. Eikös tää Tuija slummilainen itkenyt sitä kuinka hankalaa sillä on nyt siellä kun menkat alkoivat.
Itse ainakin siirtäisin menkkoja jos esim. joku matka tai muu olisi tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
en myöskään palkkaisi, koska esim. Minna varmaan paneskelisi työajallakin... Ja Esalla ihan sama vika. Esaakin pystyy viemään kuin peräkärryä koukusta vetäen. En uskoisi hoitavan töitään hyvin, koska ovat noin viettiensä vietävänä. Tottakai seksielämä kuuluu myös hoitsuille ja opeille, mutta ei näiden näyttämä esimerkki oli kovin kehuttava.
Ööh, no ton perusteella taitais olla moni muukin niin "viettiensä vietävä" että ei töitään kykene hoitamaan... Nuohan ei ole nyt töissä, vaan vapaalla...Miten ajattelit että muut hoitsut ja opet hoitaa tuon puolen? Ihan samanlaista se taitaa heidän makuuhuoneissaan olla..Se että toi nyt sattu tulemaan netistä, ei mitenkään alenna Minnan ja Esan työmoraalia..

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Ei nyt panemisen takia tietenkään mutta itselläni ainakin on vähän kipujakin ja muuten epämukava olo. Eikä tuolla niin hyvin voi huolehtia edes hygieniastaankaan. Itse ainakin kaikessa rauhassa tuhertaisin siteden, tamppareitten ja pesujen kanssa. Eikös tää Tuija slummilainen itkenyt sitä kuinka hankalaa sillä on nyt siellä kun menkat alkoivat.
Itse ainakin siirtäisin menkkoja jos esim. joku matka tai muu olisi tiedossa.

no noi onkin jotain kakaroita jotka pillittää ku kynsi katkeaa. Niin hemmoteltuja piloille joka ikinen noista. no esa a.lla on jotain suhteellisuuden tajua ja järkeä päässään.
Kyllä hävettäs olla noiden pentujen äiti. Ei nuo naimiset ja sekoilut mitää mutta että noin tyhmiä ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ööh, no ton perusteella taitais olla moni muukin niin "viettiensä vietävä" että ei töitään kykene hoitamaan... Nuohan ei ole nyt töissä, vaan vapaalla...Miten ajattelit että muut hoitsut ja opet hoitaa tuon puolen? Ihan samanlaista se taitaa heidän makuuhuoneissaan olla..Se että toi nyt sattu tulemaan netistä, ei mitenkään alenna Minnan ja Esan työmoraalia..

Jos lapseni opettaja oli Esa niin en kauhean iloinen olisi. Kyllä "kansan kynttilän" pitää lapsille olla esimerkki. Vapaa-aika on vapaa-aikaa, mutta jos opettaja laittaisi vaikka YouTubeen panovideoitaan niin kyllä meikäläisen ymmärrys loppuisi.