Mitäs kuuluu? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Täällä on tylsyyttä niin ajattelin tänne tulla hetkeksi jaarittelemaan.

Tänne kuuluu pääosiltee ihan normisettiä. Törkeen helppo duuniviikko takana mutta eiköhän tuoki asia taas ens viikon aikana korjaannu.. :D

Just tulin vilkasemaan niin täällähän on tuttuja pitkästä aikaa! ;)

Mä oon leikelly kankaita koko päivän kun kauhee inspiraatio iski... Nyt olis kuusi työtä jonossa, muttei enää tähän aikaan viitsi alkaa hurisuttamaan ompelukoneella... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:

Mä oon leikelly kankaita koko päivän kun kauhee inspiraatio iski... Nyt olis kuusi työtä jonossa, muttei enää tähän aikaan viitsi alkaa hurisuttamaan ompelukoneella... :snotty:

Se on ihan hirveetä ku inspis iskee keskellä yötä!! Entä jos sä ompelisit ihan hiljaa vaan..? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Ihan hyvää kuuluu,vaikka mahataudissa menikin alkuviikko...mies pääsi parempi palkkaseen työhön ja asuntolainapäätöstä odottelemma...Uudet tuulet puhaltaa :D

Yöh.. Meil ei oo sitä viel ollu mutta muutaman viikon sitkee flunssa kylläki.

Teillähän on sit jännät ajat, onnee! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Se on ihan hirveetä ku inspis iskee keskellä yötä!! Entä jos sä ompelisit ihan hiljaa vaan..? :whistle:

Niin... Esimerkiks parvekkeella?? :D Eiköhän se vaimentais tuota koneen kalinaa...

Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Ihan hyvää kuuluu,vaikka mahataudissa menikin alkuviikko...mies pääsi parempi palkkaseen työhön ja asuntolainapäätöstä odottelemma...Uudet tuulet puhaltaa :D

Yöh.. Meil ei oo sitä viel ollu mutta muutaman viikon sitkee flunssa kylläki.

Teillähän on sit jännät ajat, onnee! :)

Kiitos :)

Ja toivottavasti ei tuliskaan,oli nimittäin semmonen tauti että :x :$ :kieh: :kieh: :o

Alkuperäinen kirjoittaja Rajaton:
Mie oon nuhassa jo toista kertaa 3 viikon sisään :kieh:

Nyt on jotai hemmetin kestotautia liikkeellä. Meil oli tyttö 2 viikkoo törkeessä räkiksessä ja mulla taitaa olla meneillään neljäs tai viides viikko.. En sit tiiä et tekiskö siitepölyt osaltaan..

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Nii. Sitte vanhana leppää. Jos vielä hengissä :whistle: Alkaa hajottaa siihen malliin että ei ois kohta ennää väliksi :snotty:

Voi ei :( Kovasti voimia! :hug:

Mut tietäähän sen, ko muut on jo menny, mie vieläki seison täällä prkl :wave: Minua mikkään tapa. :snotty:

Huonoa...Kaikki varmaan kuvittelee asioitten olevan toisin, tai ei kuvittele vaan luulevat...

Lapselle sattui tapaturma ja mies syyttää minua siitä, ihan kuin ei ilman syytöksiä ja huutoa olisi jo paha olla ;(

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Huonoa...Kaikki varmaan kuvittelee asioitten olevan toisin, tai ei kuvittele vaan luulevat...

Lapselle sattui tapaturma ja mies syyttää minua siitä, ihan kuin ei ilman syytöksiä ja huutoa olisi jo paha olla ;(

Voi kamala :( :hug:

Niin... Esimerkiks parvekkeella?? :D Eiköhän se vaimentais tuota koneen kalinaa...

Jos laitat jotai pehmikettä koneen alle? :D

Nimimerkillä Olen myös ommellut yöllä :D

Kyllä se vähän huonolta nyt näyttää kun ukkokin uhkaa mennä jo nukkumaan... Ainoo paikka olis sitten tossa olkkarissa (tai parvekkeella) ja siitä kuuluu kyllä aika hyvin tonne lastenhuoneeseen. Ellei... oisko saunassa?? :xmas:

Ei, kyl mä lähden kumoamaan kupin teetä ja nukkumaan. Öitä! :wave:

Mie oon nuhassa jo toista kertaa 3 viikon sisään :kieh:

Nyt on jotai hemmetin kestotautia liikkeellä. Meil oli tyttö 2 viikkoo törkeessä räkiksessä ja mulla taitaa olla meneillään neljäs tai viides viikko.. En sit tiiä et tekiskö siitepölyt osaltaan..

Meillä ollu koko sakilla tämä jo kahdesti paitti miehellä joka kärsi taudista kokonaisuudessaan 2 päivää.Täällä ei taida pölyt paljon vielä liikkua... Sitä ootellessa, ens viikolla pitäis ruveta syömään allergialääkettä jotta pärjää kesän :)

Meillä ollu koko sakilla tämä jo kahdesti paitti miehellä joka kärsi taudista kokonaisuudessaan 2 päivää.Täällä ei taida pölyt paljon vielä liikkua... Sitä ootellessa, ens viikolla pitäis ruveta syömään allergialääkettä jotta pärjää kesän :)

Etelässä on jo runsaasti lepän siitepölyä. Kyllä huomaa..

Yhteistyössä