Mitäs kivaa tänään tekis lasten kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsää

Vieras
Mitään lastenleffaa ei mene lähimmän 50 kilsan säteellä missään. Uimahallit on kiinni, ulkona sataa joten rannallekaan ei viitsi lähteä. Just tultiin lomareissulta kotiin, joten huvipuistot (=särkkis, lintsi) on jo pois laskuista. Tekeminen sais olla suht edullista, mutta en keksi mitään kivaa puuhaa. Ideoita? Asutaan varsinaissuomessa, mutta kantahämeen ja uudenmaan kohteitakin saa kertoilla.
Lapset on alakouluikäisiä.
 

Yhteistyössä