Mitäs kivaa keksis tälle päivälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Oisko kellään tietoa onko täällä espoon keskuksessa tänään mitään happeningia? Mä en jaksais istua vaan puiston laidalla, mutta ulos on päästävä kun aurinko paistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Minä taas nautin, jos ehdin istua pihalla. Tosin nyt on muutakin kivaa tiedossa, yksi palstakamu lupasi tulla käymään.

Mulle tulee aina kauheen ahdistunut olo, jos on jouten... Mut jospa sitä ottais virkkuun mukaan, niin ei tarvii ihan tekemättömänä istua.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Minä taas nautin, jos ehdin istua pihalla. Tosin nyt on muutakin kivaa tiedossa, yksi palstakamu lupasi tulla käymään.

Mulle tulee aina kauheen ahdistunut olo, jos on jouten... Mut jospa sitä ottais virkkuun mukaan, niin ei tarvii ihan tekemättömänä istua.

Näin keväällä mulla on sukankudin pihalla mukana, ettei tarttis ihan toimettomana istua. Toisinaan kirjoitan kirjeen, pari ulkoilun yhteydessä. Tai selailen lehtiä, joita en muuten oikee ennätä lukemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pihalla istuksija:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Näin keväällä mulla on sukankudin pihalla mukana, ettei tarttis ihan toimettomana istua. Toisinaan kirjoitan kirjeen, pari ulkoilun yhteydessä. Tai selailen lehtiä, joita en muuten oikee ennätä lukemaan.

Juu, tuollain kyllä jaksaa. Tänään mennään aidattuun puistoon, mutta jos ois vaan kotipihalla, ei voi keskittyä muuhun ku lapsiin, kun tossa on parkkipaikka ihan vieressä.

Yhteistyössä