Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minä taas nautin, jos ehdin istua pihalla. Tosin nyt on muutakin kivaa tiedossa, yksi palstakamu lupasi tulla käymään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minä taas nautin, jos ehdin istua pihalla. Tosin nyt on muutakin kivaa tiedossa, yksi palstakamu lupasi tulla käymään.
Mulle tulee aina kauheen ahdistunut olo, jos on jouten... Mut jospa sitä ottais virkkuun mukaan, niin ei tarvii ihan tekemättömänä istua.
Alkuperäinen kirjoittaja Pihalla istuksija:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minä taas nautin, jos ehdin istua pihalla. Tosin nyt on muutakin kivaa tiedossa, yksi palstakamu lupasi tulla käymään.
Mulle tulee aina kauheen ahdistunut olo, jos on jouten... Mut jospa sitä ottais virkkuun mukaan, niin ei tarvii ihan tekemättömänä istua.
Näin keväällä mulla on sukankudin pihalla mukana, ettei tarttis ihan toimettomana istua. Toisinaan kirjoitan kirjeen, pari ulkoilun yhteydessä. Tai selailen lehtiä, joita en muuten oikee ennätä lukemaan.