Mitäs kalentereita muksut teillä aamulla avaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meil on pojilla Cars-suklaakalenterit ja neidillä helinäkeiju-sulkaakalenteri.

Lisäksi noilla on tuollaiset kestokalenterit, joihin tonttu tuo yöllä kartan ja saavat ekana aamulla alkaa aarrejahtiin. Tänään pojat sai hotwheels autot ja neiti petshopin.

Esikoinen haaveilee veikkauksen kalenterista kun meillä vanhemmilla on sellaiset, mutta vielä harkitsen, että käynkö tänään hakemassa... :ashamed:

ees muista millasia anoppi kuukausi aikaa raahasi, kaivettava kaapista siis kohta piakkoin tai jätettävä sinne. en vaan tiedä miten tuon 2,5veen saa huutamatta tajuamaan, että ei ole tarkoitus kaikkia avata heti, niin ehkäpä ei availla tänä vuonna vielä ollenkaan.

Meillä avas 8v poika ja 6v tyttö Dumlekalenterit, ja 1v5kk poika semmosen nalletalo-suklaakalenterin ja anto suklaan koiralle ennenkun mä kerkisin tekeen mitään... :whistle:
Sitten avattiin useempi kuvakalenteri: lauantain palotapahtumasta tullut kalenteri, partiolaisten kelenteri, akun ankan kalenteri ja DIPP-tutkimuksen kalenteri.... Ja sitten mä viä raaputin joulukalenteriarvan ekan luukun.

Meillä avas 8v poika ja 6v tyttö Dumlekalenterit, ja 1v5kk poika semmosen nalletalo-suklaakalenterin ja anto suklaan koiralle ennenkun mä kerkisin tekeen mitään... :whistle:
Sitten avattiin useempi kuvakalenteri: lauantain palotapahtumasta tullut kalenteri, partiolaisten kelenteri, akun ankan kalenteri ja DIPP-tutkimuksen kalenteri.... Ja sitten mä viä raaputin joulukalenteriarvan ekan luukun.

Yhteistyössä