Mitäs kalentereita muksut teillä aamulla avaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoisella mummin ostama Nalle Puh - suklaakalenteri, srk:n kalenteri, paikallislehden kalenteri, kirjakerhosta tullu muumikalenteri, palokunnalta saatu kalenteri... Olikohan vielä muuta? Niin ja sitten tuollainen kankainen lumiukko missä 24 taskua ja niihin itse laitan jonkin yllärin aina =)
Sieltä tosin löytyy joulukuusen koristeita ja pieniä askareita, karkkipäivänä ehkä joku nami =)

Meillä anoppi osti lapsille tavis-suklaakalenterit.

Itse ostettiin sellaset jättisuklaavaahtokalenterit kolmelle pienimmälle ja isommat pojat saivat yhteiseksi Salmiakkikalenterin ja Star Wars-kalenterin.
Lisäksi on osuuspankin ja aku ankan kuvakalenterit.

Pojalla on Lego City -kalenteri ja tytöllä Littlest Pet Shop -kalenteri sekä molemmilla mummon lähettämät Myyrä-kuvakalenterit. =)

Ei ne itse tajunneet sellaisia pyytää, eivät vieläkään tiedä että tuollaiset kaapissa on. Isi ja äiti vaan vähän innostui kalentereista. :ashamed:

Ai niin, mulla ja miehellä on Aamulehden kuvakalenteri ja Veikkauksen versio.

Meillä on ollut käytössä "ite täytettävät" kalenterit. Huomenna saa mikki hiiren kerhotalo -sarjasta sen minni figuurin. Mulla on lumilyhty joulukalenteri. Sain sen, muuten en olis itelleni hommannut..

Jaaha. Meidän perhe näyttää olevan ainoa, jossa vanhemmat ankarasti kiroillen (joo, toi kivasti fiilistä :ashamed:) kokosivat Playmobilin kalenterit lapsosille. Ei IKINÄ enää! Lapset saivat myös Kinderin kalenterit ja vpk:n kuvakalenterit. Ensi jouluna vahdin kuin haukka, että lapsilla on vain yhdet kalenterit. Syyskuusta alkaen tarkistan vieraat ovella, ettei mukana ole kivoja ylläreitä lapsille. Mun mielestä noi useammat kalenterit per lapsi vievät vähän idean koko hommasta. Huom. mä en halua lapsilleni kuin yhdet kalenterit, muut saava tehdä mitä haluavat, en arvostele tässä muiden valintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaaha. Meidän perhe näyttää olevan ainoa, jossa vanhemmat ankarasti kiroillen (joo, toi kivasti fiilistä :ashamed:) kokosivat Playmobilin kalenterit lapsosille. Ei IKINÄ enää! Lapset saivat myös Kinderin kalenterit ja vpk:n kuvakalenterit. Ensi jouluna vahdin kuin haukka, että lapsilla on vain yhdet kalenterit. Syyskuusta alkaen tarkistan vieraat ovella, ettei mukana ole kivoja ylläreitä lapsille. Mun mielestä noi useammat kalenterit per lapsi vievät vähän idean koko hommasta. Huom. mä en halua lapsilleni kuin yhdet kalenterit, muut saava tehdä mitä haluavat, en arvostele tässä muiden valintoja.

Mäkään en halua lapsille kuin yhdet kalenterit. Se kalenterin tehtävä on kuitenkin se, että näkee montako päivää on vielä jouluun, ja yksi kalenteri riittää tähän.

heh meillä on joku lidlistä ostettu 90 sentin rätkä. meillä on muutakin mietittävää joulun alla kun joku pahvikalenteri joka makaa kohta roskiksessa syötynä jo ennen ekaa luukkua t.suklaan nälkäinen äipykkä

Yhteistyössä