Mitäs kalentereita muksut teillä aamulla avaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
Meillä 8v lego castlen ja mummon ostaman haribon salmiakki kalenterin.
2v ja 4v röllikalenterit ja mummon tuomat perus suklaa sellaiset.

Ja mulla on kinder kalenteri ja aivan todella huikean hieno esikoisen koulussa omin käsin tekemä paperi askartelu kalenteri.

Ja naapurin tyttö on partiossa joten toki partsalaisten kuvakalenterit otin.
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Pojalla on Lego Cityn kalenteri sekä sitten yhteisinä meillä kaikilla kaksi kuvakalenteria.
Mun piti ostaa yksi suklaakalenteri mutta unohdin, ehkä ihan hyvä niin. :)

Meilläkin mummo oli ostanut ihan yllärinä nuo suklaakalenterit ja esikolle salmiakki sellaisen kun poika on suklaalle allerginen. Ja tuota castlea HIUKAN metsästettiinkin, kunnes pohjois-pohjanmaalta löytyi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Meilläkin mummo oli ostanut ihan yllärinä nuo suklaakalenterit ja esikolle salmiakki sellaisen kun poika on suklaalle allerginen. Ja tuota castlea HIUKAN metsästettiinkin, kunnes pohjois-pohjanmaalta löytyi ;)

Jouduitte näkemään vaivaa siis.. :D
Mun kaverini halusi ostaa pojalle tuon Legon kalenterin, joten säästyin siis täysin kalentereiden hankinnalta. :)

Meillä ollaan avattu kalenteita jo perjantaista lähtien, kun äitini löysi kaapista pari vanhaa adventtikalenteria. Kolmaskin on kyllä olemassa ja kaikki ovat ihan tavallaisia kuvakalenterita, parempi etteivät vielä tiedäkään muista kalentereista, nuorempi 1,5v. on maitoallergikko, joten suklaakalenteria ei voi ajatellakaan eikä mitään muutakaan joissa olisi pientä sälää, ei kiitos sitä muutenkaan lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:

Jouduitte näkemään vaivaa siis.. :D
Mun kaverini halusi ostaa pojalle tuon Legon kalenterin, joten säästyin siis täysin kalentereiden hankinnalta. :)

KYLLÄ vain ;) Jyväskylän ja helsingin seudun kävin läpi ja sitten tuolta kauempaa löytyikin :whistle:

poitsulla on muumikalenteri, siitä tulee varmaan hirveä sota kun poika sen taas näkee.. se oli jo maailman loppu kun sen kaappiin laitoin odottamaan ensimmäistä päivää... miten niin poika on innoissaan muumeista.. huus raivon vallassa kaapin edessä 10 min muumimuumimuumi... ja osoitti sormellaan kaappia.. huoh.. :D

Ihan perus kinder kalenterit..
Meinasin eka ostaa ton lego ja littlest petshop kalenterin mut sit kun katselin niitä ni voi kauhee miten vähän niistä mitään saa..
Ostettii sitten lego city poliisiasema ja littlest petshop talo ja petshoppi kassi täynnä niitä pieniä isopäitä :heart:

Ai perskele,huomennakos on jo eka pvä???
Täytyykin ottaa kalenterit esiin.Pojalla niitä riittääkin :headwall:
Mummilta suklaakalenteri,tädiltä dumlekalenteri,sit on kirjakerhoista ym. tullu varmaan 5kpl kuvakalentereita...

Yhteistyössä