Mitäs kaikkea ei niin kivaa teillä lapset on tehneet?

SininenSatutar

Aktiivinen jäsen
16.04.2010
6 002
0
36
Esikoinen, kakkonen ja pikkuserkku (tyttöjä n. 3-5v) levittivät aurinkorasvaa mökillä aitan lakatulle puulattialle, tekivät kuulemaan luistinradan :headwall:

Sama kolmikko kutakuikin samanikäisenä työnsivät autonperäluukun lukon täyteen pieniä kiviä. :headwall:

Ja taas sama kolmikko asialla... Meidän äitien serkun häissä tuhosivat vähän hääkakkua...

Kuopus ja toiseksi ( 5 & 6v ) nuorin tulivat kerran siihen tulokseen että kani täytyy pestä. Pesuun käytettiin mehua ja hammastahnaa joka kaadettiin tuonne kanin häkkiin.

Ja sittenpari juttua jota olen ite tehnyt pienenä. Oltiin kylässä mun kummeilla, heillä oli siinä talossaan uima-allas ja takka samassa tilassa, minä sitten aikani kuluksi olin ajatellut tyhjentää tuosta takasta tuhkat uima-altaaseen
:whistle: :ashamed:

Ja samalla reissulla olin sitten työntänyt uuden väritelkkarin (elettiin siis 70-luvun alkupuolta) seinään...

Me kivitettiin yhen navetan ikkunoita, ihan tarkkuusheittoja. Ja sujuvasti valehdeltiin isojen poikien tekosiksi...
Saman maanomistajan viljapeltoihin kontattiin labyrintteja, kunnes hän tuli meiltä kysymään tiedetäänkö miksi vljaa on niin paljon laossa... Peuroja varmaan todettiin. Ja näitä riittää, ihan liikaa... ;)

Yhteistyössä