voiko se jo tippua vai mitä? mm-lätkästä siis puhun =)
jos tanska voittaa saksan ja suomi häviää usalle ni mitäs sit?
jos tanska voittaa saksan ja suomi häviää usalle ni mitäs sit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Ei se kyl noin mee välttämättä. Mut mä pidän huolen vaikka henkilökohtaisesti, että toi historian paskin valmentaja saa kenkää kisojen jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Ei se kyl noin mee välttämättä. Mut mä pidän huolen vaikka henkilökohtaisesti, että toi historian paskin valmentaja saa kenkää kisojen jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Liityn kerhoon :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Höpöhöpö. Jos saksa voittaa tanskan, niin sitten suomen on voitettava usa.
Mutta jos tanska voittaa, suomi on jatkossa vaikka häviäiskin jenkeille.
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:Höpöhöpö. Jos saksa voittaa tanskan, niin sitten suomen on voitettava usa.
Mutta jos tanska voittaa, suomi on jatkossa vaikka häviäiskin jenkeille.
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Uusia kisastudioita ollaan jo virittelemässä, älkää huoliko naiset fudiksen mm-kisat alkaa kohta ja tämä on monien miesten kovasti odottama tapahtuma. Yrittäkää naiset kestää, mutta onneksi moni nainenkin diggaa urheilusta nykyään niin ei mene ihan yksipuoliseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olympialaisista johtuen näistä tuli vähän jämäkisat. Itseäkään ei jaksa oikein kiinnostaa. Tässä odottelen jo jalkapallon MM-kisoja, ei ainakaan tarvitse jännittää Suomen puolesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Toiseksi paras urheilutapahtuma on jo menossa, Giro![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Toiseksi paras urheilutapahtuma on jo menossa, Giro![]()
Giro ei nappaa, mutta Tour kylläkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Johan olet urpåHanki elämä
![]()
Eipäs nyt unohdeta Hannu Aravirran kerrassaan "loistavaa" peluutusta vuoden 2003 mm kisojen puolivälieräottelussa Ruotsia vastaan jota Suomi johti jo 5-1 mutta hävisi 5-6.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ei se kyl noin mee välttämättä. Mut mä pidän huolen vaikka henkilökohtaisesti, että toi historian paskin valmentaja saa kenkää kisojen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Eipäs nyt unohdeta Hannu Aravirran kerrassaan "loistavaa" peluutusta vuoden 2003 mm kisojen puolivälieräottelussa Ruotsia vastaan jota Suomi johti jo 5-1 mutta hävisi 5-6.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ei se kyl noin mee välttämättä. Mut mä pidän huolen vaikka henkilökohtaisesti, että toi historian paskin valmentaja saa kenkää kisojen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Totta töriset kuomaseni.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Eipäs nyt unohdeta Hannu Aravirran kerrassaan "loistavaa" peluutusta vuoden 2003 mm kisojen puolivälieräottelussa Ruotsia vastaan jota Suomi johti jo 5-1 mutta hävisi 5-6.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ei se kyl noin mee välttämättä. Mut mä pidän huolen vaikka henkilökohtaisesti, että toi historian paskin valmentaja saa kenkää kisojen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomi-USA -ottelun häviäjä tippuu karsintasarjaan.
Juu en todellakaan unohda sitä painajaista. Mut toi Jalonen... Ööö.. Okei. Ei näyttöjä. Ei sit yhtään. Seurajoukkueessa jotain, mut ne on pikkasen eri jutut, ku maajoukkue. Siel on koko helvetin kausi aikaa vääntää se typerä pelitapa pelaajien päähän, mut tuolla ei. Joten.... yksinkertaisempaa peliä kiitos. Maskimiehistäkään ei oo tietookaan. Ja siitä ne maalit tehään
EiAlkuperäinen kirjoittaja bellezza:okei.
selvennykseksi vielä haluan,että jos saksa voittaa ja suomi häviää niin onko suomella silti mahkut voittaa kultaa?
emmä siihen kyllä ny oikein usko,mutta niinkun periaatteessa?
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:EiAlkuperäinen kirjoittaja bellezza:okei.
selvennykseksi vielä haluan,että jos saksa voittaa ja suomi häviää niin onko suomella silti mahkut voittaa kultaa?
emmä siihen kyllä ny oikein usko,mutta niinkun periaatteessa?