B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Burned:No niin tietty, lämmitän huomenna vaan osan.Kas kun en itse hoksannut.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Burned:No niin tietty, lämmitän huomenna vaan osan.Kas kun en itse hoksannut.
![]()
Minä olen kerran tehnyt karjala.takaisin.paistia, jotenkin onnistuin kuivattamaan sen :/
Alkuperäinen kirjoittaja Burned:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Burned:No niin tietty, lämmitän huomenna vaan osan.Kas kun en itse hoksannut.
![]()
Minä olen kerran tehnyt karjala.takaisin.paistia, jotenkin onnistuin kuivattamaan sen :/
Mikä nimiminä osaan tehdä aivan ihanaa, appiukko on opettanut.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Burned:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Burned:No niin tietty, lämmitän huomenna vaan osan.Kas kun en itse hoksannut.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Burned:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Burned:No niin tietty, lämmitän huomenna vaan osan.Kas kun en itse hoksannut.
![]()
![]()
Myös voi juoda karjala.takaisin.olutta ja syödä karjala.takaisin.piirakoita :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja mökö:Voihan sen pakastaa jos lihat eivät ole pakkasesta otetut.