Mitäs jos laitan nyt karjalanpaistin uuniin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Burned
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä minä ainakin voisin...
tai jos osaat lämmittää vaan sellasen määrän että menee huomenna ja sit pakastat sen toisen osan!!
ite kyllä yleensä toimin noin kun suunnilleen osaa arvioida ja voihan sitä lämmittää hiukan lisää jos on tarve!!

Alkuperäinen kirjoittaja Burned:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
No niin tietty, lämmitän huomenna vaan osan. :D Kas kun en itse hoksannut. :laugh:

Minä olen kerran tehnyt karjala.takaisin.paistia, jotenkin onnistuin kuivattamaan sen :/

Mikä nimi :laugh: minä osaan tehdä aivan ihanaa, appiukko on opettanut. :p

no ohjetta sitten meille jaettavaks! :)
musta tuntuu että aina raakaa tai kuivaa tai....

pistä kaikki mitä siihen pistät ja miten kauan ja missä lämmössä pidät, pliis

Naudan ja possun palapaistia, porkkanaa ja sipulia. Paistan lihat pienissä erissä kuumalla pannulla, uunivuokaan ja sitten kuullotan sipulit ja porkkanat nopsasti pannulla ja nekin vuokaan. Päälle lihalientä ja mausteiksi suolaa ja pippuria kunnolla. Uunissa 200 astetta aluksi kunnes alkaa kiehua, sitten 175 ainakin sen pari tuntia. :p

Tämän paistin kyllä meinaan laittaa tummaan kastikkeeseen, en pelkkään lihaliemeen.

No niin tietty, lämmitän huomenna vaan osan. :D Kas kun en itse hoksannut. :laugh:

Minä olen kerran tehnyt karjala.takaisin.paistia, jotenkin onnistuin kuivattamaan sen :/

Myös voi juoda karjala.takaisin.olutta ja syödä karjala.takaisin.piirakoita :saint:

Myös voi juoda karjala.takaisin.olutta ja syödä karjala.takaisin.piirakoita :saint:

:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä