Mitas huomenna ohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merlion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merlion

Aktiivinen jäsen
15.02.2007
11 403
0
36
Toivottavasti ei olla kyselty jo. Tulin vasta hetki sitten palstalle.

Meilla siis huomenna punaisen ristin paivan kunniaksi ensiapukurssit. Sain jarjestettya suomiporukalle. Kovat olivat vaan puheet, etta olisi upea jarjestaa. Sain kumminkin ainoastaan 8 ihmista osallistumaan. Tapahtuma taysin ilmainen ja pitaa sisallaan sekä lounaan etta teen. Itse tapahtuma on klo10-18

Paivan ohjelma on jaettu kolmeen eri osaan:

- Trauma ( shokki, palovammat, haavat, murtumat, paan vammat ym.)

- Ei trauma ( myrkytykset, puremat, pistokset, kuume, auringonpistos, pahoinvointi ym.)

- Tekohengitys ( Heimlichin ote, puhallus- ja paineluelvytys)

Miehen kanssa äitienpäivälahjaa ostamaan. On sellainen, että pitää olla itse valitsemassa mukana. Lapset mummilaan siksi aikaa. Muuten tavallinen lauantai.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
No on teillä opiskeltavaa.

Me mennään vaan anopille. =)

(ja syystä tai toisesta tuntuu, että teillä on paremmat sapuskat :D )

ala sano :D kerron sitten huomenna. Varmaan tyypillista sporelaista ruokaa.Aika intensiivinen paiva tulee ulemaan.

Siivousta. Täällä ei ole ehtinyt järjestelemään vähään aikaan. Sitten kokoamme pojan sängyn ellemme tänään saa sitä valmiiksi. Ja minun atk-pöytäni, sekin on uusi ja vielä paketissa. Sitten ostamme uuden jääkaapin ja jos ehdimme, haetaan jo elementit koira-aitausta varten

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Toivottavasti ei olla kyselty jo. Tulin vasta hetki sitten palstalle.

Meilla siis huomenna punaisen ristin paivan kunniaksi ensiapukurssit. Sain jarjestettya suomiporukalle. Kovat olivat vaan puheet, etta olisi upea jarjestaa. Sain kumminkin ainoastaan 8 ihmista osallistumaan. Tapahtuma taysin ilmainen ja pitaa sisallaan sekä lounaan etta teen. Itse tapahtuma on klo10-18

Paivan ohjelma on jaettu kolmeen eri osaan:

- Trauma ( shokki, palovammat, haavat, murtumat, paan vammat ym.)

- Ei trauma ( myrkytykset, puremat, pistokset, kuume, auringonpistos, pahoinvointi ym.)

- Tekohengitys ( Heimlichin ote, puhallus- ja paineluelvytys)

Olisipa kyllä mielenkiintoiset aiheet, osallistuisin jos siellä olisin.
Tuli kyllä juuri tyttären pojat yökylään, siinä menee huominen päivä heidän kanssa touhutessa ainakin iltapäivälle.
Sitten taidamme käydä jo haudalla, isällä tänään synttäripäivä ja sunnuntaina äitienpäivä, vien yhteiset kukat kuopuksen kanssa.
Sunnuntaina tulee omat isot lapset käymään ja kakku pitää myös huomenna tehdä.

Yhteistyössä