Mitäs herkkuja tänään listalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilistä pizzaa ja salaattia syötiin lounaaksi ja illaksi teen chiliä.

En oikein tiedä... olen ollut tiukalla laiharilla tämän viikon mutta tänään tekisi mieli jotain hyvää :) Voisi jotenkin hemmotella itseään jollakin pienellä herkulla :)

Justiinsa aattelin lämpäyttää toissapäiväistä pizzaa palasen, illaks pitäs jotain erihyvää keksiä kun saa levittää hanuriaan itekseen miehen lähtiessä grillailee.. :)

[QUOTE="vieras";24444421]Mitäs muuta chili sisältää kuin chiliä?[/QUOTE]

Ehkä olisi pitänyt kirjoittaa tarkemmin ,eli chili con carne :D meillä puhutaan vaan chilistä.
Eli chilin :D lisäksi papuja, jauhelihaa, tomaattipyrettä, sipulia,valkosipulia,ripaus sokeria, paprikaa, mausteita, tummaa olutta, hieman tummaa suklaata.
Riisin joko keitän erikseen tai laitan sekaan ja haudutan uunissa.

Päässä pyörii työasiat niin, että varmaan tulee kirjoitettua mitä sattuu. :D

Viimeksi muokattu:
Ehkä olisi pitänyt kirjoittaa tarkemmin ,eli chili con carne :D meillä puhutaan vaan chilistä.
Eli chilin :D lisäksi papuja, jauhelihaa, tomaattipyrettä, sipulia, paprikaa, mausteita, tummaa olutta, hieman tummaa suklaata.

Päässä pyöriin työasiat niin, että varmaan tulee kirjoitettua mitä sattuu. :D

Kuulostaa hyvältä!

Eli chilin :D lisäksi papuja, jauhelihaa, tomaattipyrettä, sipulia, paprikaa, mausteita, tummaa olutta, hieman tummaa suklaata.

Päässä pyöriin työasiat niin, että varmaan tulee kirjoitettua mitä sattuu. :D

Kuulostaa herkulliselta... :p

Käytin kaapista loput tarvikkeet pois eli itsetehtyjä hampurilaisia oli just.
Jos mies tulee yöksi työkeikalta kotiin niin sitten on vielä tortillalasagnea illalla.
Ja miehelle Simpsoneiden hengessä Duff- olutta.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";24444221]Meillä on illalla "makkiksia" ja päivällä nautitaan lihapullia, paistettuja perunoita ja makaroonia :p

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Mitä ihmettä sulle kuuluu, mitä ihmiset syövät? Olet joskus niin ilkeä ihminen, että mietin, miks edes haluat tietää muiden elämästä...