Mitäs aprillipiloja meinaatte huomenna tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä nuo "olen raskaana" ja "ajoin kolarin" -pilat on todella mauttomia. Eivät mitään piloja ollenkaan. On asioita, joilla ei pitäisi pilailla. Kas kun kukaan ei ole keksinyt miehelleen sanoa, että mulla on syöpä! Ihan yhtä mauton juttu olisi kun nuo edellä mainitut.

Alkuperäinen kirjoittaja tylsä:
Enpä aatellut mitään ja oon siitä tylsä ihminen, etten näin aikuisiällä ton tyyppisistä piloista kauheasti perusta. Piilokamera menee samaan kastiin, kun tarkoituksena on vain nolata ihmisiä.

näinpä juuri ja kun olen vielä tosi huono keksimään mitään piloja :ashamed: =)

Mie ajattelin soittaa miehelle kunhan hän ehtii lähteä töihin, että meinaako hän ihan tosissaan syödä eväänään ne Tinjalle (6kk) soseutetut mössöt eväänään, kun on eväänsä jättänyt jääkaappiin ja ottanut mukaansa tytön soserasian.

Ja lapsia mie ajattelin jekuttaa "homeisella" puurolla... eli keitän raparperi-mannapuuron, ja jätän sen hellankulmalle... ja kun lapset herättyään kysyvät aamupalaa, sanon että puuroa ois tarjolla, ja kokeilen josko menis läpi tarina ihmeellisesti homehtuneesta puurosta.

En mie muutakaan oo keksinyt, vaikka oon tässä asiaa miettinyt.

Jaa, se päivä taas huomenna.
Toivottvasti kukaan ei jaksa vaivautua jekuttamaan mua, mun huumorin tajuni ei meinaa venyä aprilli päivään. Ja mä tylsänä en kyllä aio jekuttaa ketään.

Mä voisin laittaa miehelle tekstiviestiä töihin ...ööö...
"mikä tää 4680e lasku on mikä tuli perinnästä?" tai.. "meijän jääkaappi-pakastin on ihan sulana" tai.. "meijän astiatiskikone on valuttanu kaikki vedet lattialle" ..jotain kai tuonne päin :)

Eli, nosta vessanpytyn molemmat kannet.Haet keittiöstä raakaa makaroonia ja pistät paljon makaroonia reunalle.Sitten pistät kannet alas ja odotat seuraavaa vessanpytylle istujaa.Kun seuraava tulee vessaan ja istuu pytylle niin silloin makaroonit lyttääntyy ja kuuluu kauheata poksuntaa.No,pöntöllä oleva luulee pöntön räjähtävän ja jekun tekijä saa hyvät naurut.Meillä toiminut monta kertaa!

joo määko olin faccca niin mun kamu sans että: sen hamsteri oli kuollu tänä aamuna ja sillee sitten laitoin :( hymiön ja sitten se sanos 2min päästä että aprillii mitäs sää uskot tollasii olin ihan nolon sillo ja mun kamuikin oli sitten siinä vieressä :D

teippaan käsisuihkun kahvan sillee ja sit ku hana avataa ni sielt roiskuu vettä
sitte laitan sinne enne sitä ruskean vesivärinapin sinne sisää et tulee ruskeet vettä
jonkun päälle joka ensimmäisenä avaa hanan vessassa..

huijasin kaveria tekstarilla että: "meille syntyy toinen vauva",esikoinen oli tuolloin 3kk....joo itselleni selvisi muutama viikko myöhemmin,että se ei ollutkaan aprillipila.

huijasin kaveria tekstarilla että: "meille syntyy toinen vauva",esikoinen oli tuolloin 3kk....joo itselleni selvisi muutama viikko myöhemmin,että se ei ollutkaan aprillipila.

Oon raskausviikolla 39 ja mies saanu näitä ummetusraportteja kuulla viime päivinä. Mietin oisko liian raju jos huomenna valittaisin miten joutuu tikistämään urakalla ja vessasta huutaisin et jumankauta, nyt sen jalka pullahti ulos :D Toisaalta jos se raukka vaikka pyörtyy.... :(

Oon raskausviikolla 39 ja mies saanu näitä ummetusraportteja kuulla viime päivinä. Mietin oisko liian raju jos huomenna valittaisin miten joutuu tikistämään urakalla ja vessasta huutaisin et jumankauta, nyt sen jalka pullahti ulos :D Toisaalta jos se raukka vaikka pyörtyy.... :(

Yhteistyössä