mitäs ajattelisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelinainen

Vieras
sain viestin fb:ssa mulle tuntemattomalta naiselta koskien yhtä tapailemaani miestä: "hei, meillä on yhteinen kaveri *****, hän on kertonut sinusta jotakin. älä anna hänen loukata sinua niin kuin minua. pelimies."

tää nainen on minua ja tätä miestä tyyliin 13v vanhempi?! :D
siis mitäh? :D

Kyllä tuo jonkinmoisen epäilyksen jättäisi kalvamaan vaikka kuinka yrittäisi itseltään kieltää. Jos miehen käytös vaikuttaisi epäilyttävältä, muistaisin asian taas.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei voi muuta sanoa kuin että huhhuh. no olenpas tässä sitten varpaillani... mut minkälainen ihminen jaksaa sekaantua noin? :D

Joko äärimmäisen katkera ja kostonhimoinen tai niin pahasti satutettu ja siitä yli päässy, että on päättäny tehdä kaikkensa, etti joku muu joutuisi kokemaan samaa.

mua ihmetyttää vieläkin kyllä tämä ikäero... en kyllä vois uskoa että tää mies olisi tätä naista niin pahasti loukannut. tekisi mieli kysyä illalla mieheltä.. olisko ihan tyhmästi tehty?

No mä tunnen miehen, jonka vaimo on häntä 13 vuotta vanhempi. Kyllä sitä vanhemmankin kanssa voi peliä pitää =) .
Mutta mä kyllä varmaan miettisin jotain tapaa, jolla kysyä edes se, että mitä mies vastaa, jos kysyy "tunnetko muuten xxx:n. Käsitin että voisitte tuntea toisenne"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mua ihmetyttää vieläkin kyllä tämä ikäero... en kyllä vois uskoa että tää mies olisi tätä naista niin pahasti loukannut. tekisi mieli kysyä illalla mieheltä.. olisko ihan tyhmästi tehty?

No kysy ensin tältä naiselta, kun hän kerran pelin avasi. Kysy sen jälkeen mieheltä ympäripyöreästi jotain, ja katso miten tarinat eroavat.

no kattelin tossa ettei se muijan käytös nyt niiin kauhean loukkaantunutta ole.. jokatoisesta statuksesta tykätään ja seinälle kirjotellaan. krhm. teen omat johtopäätökseni asiasta. eli kysäsen piruuttani tästä naisesta ja jätän vastaamattaa tälle naiselle.

Yhteistyössä