Mitäs ajattelette lapsesta, jonka nimi on Ninja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mielestäni ole kovin ahdasmielinen, mutta silti en ole kovin ihastunut nimeen ninja. Ihan siksi, että yhdistän sen ensimmäisenä japanilaisiin ninjoihin, joiden tehtäviin kuuluivat mm. salamurhat.

En tosin ajattele lapsesta silti mitään ihmeellistä, sillä eihän lapsi nimeään valinnnut. Vanhemmista sen sijaan tulee mieleen, etteivät ole kovin perehtyneitä nimen/sanan taustaan tai sitten eivät välitä.

Minun puolestani lapsen saa nimetä vaikka kuinka mielikuvituksekkaasti, mutten voi sille mitään, jos jollakin sanalla on erilaisia merkityksiä.

Sisareni nimi on Ninja. Ja ei muu nimi todellakaan sopisi hänelle! :) Hän ainakin tykkää nimestään, jää kuulemma ihmisten mieliin helposti. Ja meidän vanhemmat halusivat silloin aikoinaan antaa sen nimen sisarelle kun niitä oli vain kymmenkunta ja pitivät Ninja nimestä, oma nimeni on myös harvinainen..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
ninja.jpg

Täällä myös.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hirvee:
nimi. tulee mieleen kasari-leffat joissa ninjat taistelivat ja heittelivät niitä tähtiä. Ei kai kukaan anna tollasta nimeä lapselleen?

Onhan niitä ninjoja uudemmissakin leffoissa. :p

no enpä ole kattonut kasarin jälkeen. ja sillonkin niitä katsoi veli ja tuli sivusta katottua joitain kohtia.

oma nimeni on ninja ja olen blondi :) nuoret vanhemmat, mutta omasta mielestä olen ihan kauniin nimen saanut :) tulee vähän tyhmä olo kun näitä lukee, en mä mikää koira oo ;( ja on niitä kaameempiaki nimiä

Säälittää kaikki Ninja-nimiset lapset, kun heidän vanhemmat ovat paiskanneet heitä noin hirveällä nimellä. Taatusti tulee kiusatuksi ja tulee inhoamaan nimeään. Eihän kukaan normaali voi tykätä noin hirveästä nimestä. Sama kuin joku päättäisi antaa lapselleen nimeksi kakkakasa tmv.

Yhteistyössä