mitäs aattelisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alottaja

Vieras
elikkäs. miehen sisko oli saanu nyt (taas) vauvan, ja me ollaan ainuita sisaruksista (iso perhe) ketkä eivät oo kuullu asiasta.. eikä se ilmottanut meille sitä edellistäkään, eli vahingossa ei voi olla ilmotus jääny tekemättä.(edellisen kohdalla ei tuntunu missään, ku aattelin et synnytystohinassa se on saattanu unohtua)Mä ainaki osaan olla aika piru, sillon ku sille päälle rupean.. En todella aio noteerata sitä lasta mitenkään, saatikka et edes onnittelisin!!

mieheni on siskon lapsen kummisetä. Me ostetaan joka vuosi 2x lahja hänelle (synttäri- ja joululahja). Mulla tuli p'ska maku, ku ei voi olla missään yhteydessä, ei edes lahjasta kiittää. Ni mä päätin, et tänä vuonnapa ei sit synttärilahjaa eikä joululahjaa sinne viedä!! Mies myös samaa mieltä.

No, nyt meillä on sellanen tilanne, et me muutetaan.. mä en piruuttani laita osotteen muutoskorttia miehen siskolle, MUT KAIKKI muut saa! niillekki joitten kans ollaan myös vähemmän tekemisissä.

oonko mä ja mun mies nyt jotenki idiootteja, ettei me tajuta jotain? vai mistähän tää vois johtua? omasta mielestä me ei olla tehty mitään väärää..

Lähettäisin onnittelukortin vauvan syntymän johdossa, kortin loppuun voisin pistää vaikka että -Tulikohan lapsen joululahja perille kun mitään ei ole kuulunut?!

Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Minkä ikäinen se kummilapsi on? jos on isompi ni miltähän tuntuu kun ei saa kummiltaan lahjaa...

mä en muista tarkkaa ikää, mut oisko ekalla/tokalla..
Mun mielestä kummeus ei ole sitä et ostetaan ainoastaan lahja, mut mun mielestä pitää välillä olla silloin joku muukin yhteys. jos ei laps ite osaa kysyä mitä kuuluu, ni sillo vois vanhemmista toinen kysellä.

meillä on itelläki lapsia ja ollaan monesti annettu lapsen esim soittaa kummisedälle/tädille ja muuten vain pitää tuttuna. ei kummin velvollisuus oo lahjojen anto!!

hankala meidän täällä tietää, mitä teidän välillä on tapahtunut. voihan olla vaikka silkka väärinkäsitys. kannattaisiko miehesi vaikka kysyä sisareltaan???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mies tehköön siskonsa suhteen niin kuin ITSE parhaaksi näkee. Miehet eivät yleensä ole noin kostonhimoisia. Lisäksi kosto osuu lapseen ei siskoon...

mies on myös sanonut samaa, ettei tarvi yhteydessä olla myöskään meidän puolelta. kun ei kerta sieltäkään ole halua olla meihin yhteydessä.. vaik kosto osuukin lapseen, ni mitä väliä sillä jos tämä lapsi ei edes tunne meitä?(ja tällä menolla ei varmaan opi tuntemaankaan, näkee varmaan kerran vuodessa jos sitäkään..)

Alkuperäinen kirjoittaja alottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Minkä ikäinen se kummilapsi on? jos on isompi ni miltähän tuntuu kun ei saa kummiltaan lahjaa...

mä en muista tarkkaa ikää, mut oisko ekalla/tokalla..
Mun mielestä kummeus ei ole sitä et ostetaan ainoastaan lahja, mut mun mielestä pitää välillä olla silloin joku muukin yhteys. jos ei laps ite osaa kysyä mitä kuuluu, ni sillo vois vanhemmista toinen kysellä.

meillä on itelläki lapsia ja ollaan monesti annettu lapsen esim soittaa kummisedälle/tädille ja muuten vain pitää tuttuna. ei kummin velvollisuus oo lahjojen anto!!

Joo-ei o lahjat pääasia,mut voihan se olla et lasta harmittaa vanhempiensa ja teidän välit... ja jos sitten vielä lahjojakaan ei tule :( tai sitten ei.. kuka tietää..

Alkuperäinen kirjoittaja no:
hankala meidän täällä tietää, mitä teidän välillä on tapahtunut. voihan olla vaikka silkka väärinkäsitys. kannattaisiko miehesi vaikka kysyä sisareltaan???

mut liekkö väärinkäsitys on 2x peräkkäin? mies tahtoo olla kans aika jääräpää, et ei rupea kyselemään perään. jos toista ei kiinnosta, ni sillo se on selvää..

Mies tehköön siskonsa suhteen niin kuin ITSE parhaaksi näkee. Miehet eivät yleensä ole noin kostonhimoisia. Lisäksi kosto osuu lapseen ei siskoon...

mies on myös sanonut samaa, ettei tarvi yhteydessä olla myöskään meidän puolelta. kun ei kerta sieltäkään ole halua olla meihin yhteydessä.. vaik kosto osuukin lapseen, ni mitä väliä sillä jos tämä lapsi ei edes tunne meitä?(ja tällä menolla ei varmaan opi tuntemaankaan, näkee varmaan kerran vuodessa jos sitäkään..)

Jotenkin vain tämä kostoisku kuullostaa sinun idealtasi ja mies sitten on "ihan samaa mieltä". Yleensä laiha sopu on parempi kuin lihava riita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jotenkin vain tämä kostoisku kuullostaa sinun idealtasi ja mies sitten on "ihan samaa mieltä". Yleensä laiha sopu on parempi kuin lihava riita.

ei ole mun idea, mies sano oman mielipiteensä tietenkin omaa siskoansa kohtaan!! minulla ei ole siihen oikeutta! mut tottakai sen jälkeen ku mies tämän sano, ni mä olin samaa mieltä hänen kanssaan. ja naisena, mä enemmän vatvon tätä asiaa ku mies..

ennenku kukaan ehtii sanoa mitään, ni mä olen yleensä se osapuoli joka hommaa ne lahjat ja miettii mitä sen ikänen tarviis.. siis siksi laitoin eka viestiin, et mä päätin etten laita enää...

ei ole mun idea, mies sano oman mielipiteensä tietenkin omaa siskoansa kohtaan!! minulla ei ole siihen oikeutta! mut tottakai sen jälkeen ku mies tämän sano, ni mä olin samaa mieltä hänen kanssaan. ja naisena, mä enemmän vatvon tätä asiaa ku mies..

Eikö mies muuten juttele vanhempiensa ja muiden sisariensa kanssa, tuollaiset uutiset liikkuvat meidän suvussa liiankin nopeasti eli vauvan odottaja ei meinaa itse ehtiä julkistaa uutista ennen innostunutta isoäitiä :)

Eikö mies muuten juttele vanhempiensa ja muiden sisariensa kanssa, tuollaiset uutiset liikkuvat meidän suvussa liiankin nopeasti eli vauvan odottaja ei meinaa itse ehtiä julkistaa uutista ennen innostunutta isoäitiä :)

juttelee! tietää sisko varmasti et uutiset kantautuu myös meidän korviin. mut lähinnä ihmetyttää se, et kaikille muille tämä sisko oli ite ilmottanu. mut mies jäi taas ilman ilmotusta..

liekkö sit sisko kuvittelee, et minä olen hypänny hänen varpailleen. olen nimittäin nykysi parturoinut mummun hiukset. ja meillä muutenki pyyhkii anopin ja apin kanssa hyvin.

tai sit tää sisko on kateellinen meille.. meillä 2 tervettä lasta ja 2 hoitajaa. heillä on varmaan 7 lasta, joista ainaki kahdella on jotain pahoja allergioita. ja siskon mies on AINA töissä, eli sisko hoitaa isoa taloutta melkein aina yksin.. tiedä häntä.

mut kiitos kun sain purkaa sydäntä johonki!

Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
kyllähän heillä varmaan joku syy sitten on, jos kaikki muuta saa tiedon paitsi te. miksette kysy heiltä tai toisilta sisaruksilta, tietävätkö he???

toisilta sisaruksilta on yritetty kysyä, mut ei ne oo tietosia..

sisko sit koittaa vedota siihen, et heillä on nii suuri perhe ettei he jouda kyläileen. (olen monesti varsinki ku me alettiin ukon kans värkkäileen yhessä,pyytäny kylään). mut muillapa ne pääsee sen ison perheenki kans käymään paitsi meillä.. et taitaa olla meidän osalta myös aika hiljasta se, et mitä heihin ollaan yhteydessä..

Alkuperäinen kirjoittaja no:

mut liekkö väärinkäsitys on 2x peräkkäin? mies tahtoo olla kans aika jääräpää, et ei rupea kyselemään perään. jos toista ei kiinnosta, ni sillo se on selvää..

tarkotin, että väärinkäsitys on tapahtunut jo aikaisemmin....

Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
kyllähän heillä varmaan joku syy sitten on, jos kaikki muuta saa tiedon paitsi te. miksette kysy heiltä tai toisilta sisaruksilta, tietävätkö he???

toisilta sisaruksilta on yritetty kysyä, mut ei ne oo tietosia..

kysykää sitten suoraan, sillähän siitä pääsette.

Yhteistyössä