kaveri perheelle pitäisi maksaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Saatiin kummalöinen syyhy jostain, ehkä thaimaasta, tai jostain. Tartutettiin tietämättä eteenpäin

Kävin lääkärissä , yksikin lääkäri sanoi että ei voi olla mitään tarttuvaa kun mitään ei näy. Määräsi vaan ataraxia kutinaan.

No lapset leikki kavereiden kanssa ja paras kaveri sai tartunnan myös ja hänen perhe.

Nyt sitte on siellä kuulemma miettinyt
Että maksanko mä heidän lääkkeet kun meiltä he sai tartunnan.

Heti kun tiedettiin haettiin lääkkeet, ja alettiin karenssi, ettei kukaan saa tartuntaa. Kerroin heti kaikille kenen kanssa oltiin oltu tekemisissä. Ihan opettajillekkin.
Tahallaan ei olla tartutettu.

Tää tuttsva perhe taas anto lasten leikkii kavereiden kanssa, kun tiesivät tartunnasta, eikä olleet lääkinneet vielä.

Kun mun lapsi kerto niitte naapurin lapsille et siellä on syyhy niil ettei kannata leikkii eikä hekään voi siksi leikkii ku ei oo varmaa että hoidot on tehonneet.

Niin mua alettiin uhkailee, että he kertoo kaikille meidän naapureille et meilläki on ja kertoo että meiltä on tullut tartunta.

Ihan kiva, mutta mitähän mä olen tehnyt ansaitakseni tollasta?

*Me ei olla naapureitten kanssa missään tekemisissä. Niin ei ne oo voinu saada tartuntaa.
*Niillä istuu naapurit saman pöydän ääressä ja lapset leikkii keskenään
-pikkusen eriasia.

Mä en kuulemma osaa kasvattaa lapsia. Mitähän väärää ne teki kun aiheesta varoitti?

Kukas mulle sitten maksaa?? Ei kuulemma vakuutusyhtiö ainakaan.
Mä kävin lääkärissä, lääkäri teki virhe diagnoosin ja sen takia tarttu eteenpäin. Ei ole minun vikani.

Hyvä tietää että pidän jatkossa turpani kiinni. Enkä kerro kellekkään jos joskus vielä jotain saadaan jostain.

Eiköhän se mene niin että jos tahallaan tietoisesti tartuttaa on korvaus velvollinen, jos tartuttaa tietämättään, etenki kun lääkärissä oli käyty , ei ole korvausvelvollinen.

Lapsi sai tuon perheen uima-altaasta silmätulehduksen ja aiemmin korvatulehduksen, olisiko mun pitänyt vaatii korvauksia ? Hyvä tietää!!

Ei tuollaisesta tarvitse maksaa mitään. Johan menisi aivan älyttömäksi, jos kaikista tarttuvista taudeista täytisi maksaa korvauksia. Eri asia on, jos esim. tarkoituksella levittää sukupuolitautia jne. Vahingossa tarttuvasta sukupuolitaudistakaan ei tarvitse korvauksia maksaa.

Kukas mulle sitten maksaa?? Ei kuulemma vakuutusyhtiö ainakaan.
Mä kävin lääkärissä, lääkäri teki virhe diagnoosin ja sen takia tarttu eteenpäin. Ei ole minun vikani.

Hyvä tietää että pidän jatkossa turpani kiinni. Enkä kerro kellekkään jos joskus vielä jotain saadaan jostain.

Eiköhän se mene niin että jos tahallaan tietoisesti tartuttaa on korvaus velvollinen, jos tartuttaa tietämättään, etenki kun lääkärissä oli käyty , ei ole korvausvelvollinen.

Lapsi sai tuon perheen uima-altaasta silmätulehduksen ja aiemmin korvatulehduksen, olisiko mun pitänyt vaatii korvauksia ? Hyvä tietää!!
Ei nyt varmaan lain mukaan ole korvausvelvollinen, mutta oman oikeustajuni mukaan menee niin, että jos aiheuttaa toiselle kustannuksia, on oikein ja kunniallista ne toiselle maksaa.

Yhteistyössä