Mitäs 10 vuotiaalle pojalle synttärilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinkuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harrastaako jotaa? Jos ei niin hintaluokka?
Trash pack ukkoja, Lego Chimano juttuja ne on nyt pop. Leffalippuja, mun poika tykkää miesten koruista :D esim jalkapallo aiheistista. Jos harrastaa jotaki niin siihen liittyvää uudet nappikset/suojat/joku lemppari pelaajan nimikko-numero paita...

aika varmoja on aku ankat tai vaikka tekniikka lego -sarja. Oma tuon ikäinen on tykänny myös esim aku ankka kylpypyyhkeestä ja omista lakanoista. Lahjakortti vaatekauppaan tai esim. urheiluliikkeeseen, elokuvaliput ja onhan noita hyviä vaihtoehtoja.

tykkää jääkiekosta,pelaa jotain ps pelejä,rakentelee ja ideoi ite kaikkia laitteita,tuunailee pyöriää ja muita vempaimia. Lukee kyllä mutta aku ankan taskukirjoja on vinot pinot. Jouluksi sai lakanoita ja pyyhkeitä ja urheilu vaatteita.
Leffoissa ei juurikaan käy(asuvat sellaisessa paikassa jossa ei elokuvateatteria eikä ihan lähellä).

Omalle vai vieraalle lapselle? Meillä poika täyttää 10v ensi kuussa ja saa todennäköisesti uuden polkupyörä. Läppäriä toivoisi, mutta meillä on jo kaksi norm. läppäriä ja pikkuläppäri ja saa aika paljon käyttää tätä minun läppäriä. Pyörä tulee tarpeeseen.

Pojan kaverit ovat lahjaksi meiltä saaneet legoja ja kirjoja.

No sitte jotaki jäkis aiheista, jonku lemppari pelaajan paita vaikka, uusi maila, keräilykortteja ja kansio... uus pleikka peli tai lahjakortti johonki pelikauppaan...

[QUOTE="vieras";28102141]Omalle vai vieraalle lapselle? Meillä poika täyttää 10v ensi kuussa ja saa todennäköisesti uuden polkupyörä. Läppäriä toivoisi, mutta meillä on jo kaksi norm. läppäriä ja pikkuläppäri ja saa aika paljon käyttää tätä minun läppäriä. Pyörä tulee tarpeeseen.

Pojan kaverit ovat lahjaksi meiltä saaneet legoja ja kirjoja.[/QUOTE]

Kummipojalle:heart: jonka kanssa paljon tekemisissä.

Kyllä mä silti oon sen urheiluliikkeen lahjakortin kannalla: urheiluliikkeistä saa muutakin ku urheiluvaatteita, esim jotain jääkiekkoon liittyvää tai tuon ikäisten mieluisia merkkivaatteita, esim puman ja dc:n hupparit on meilläpäin in. :)

ja jos sillä on paljon akun taskukirjoja, niin mites kovakantiset isommat aku kirjat? Esim aku ankka lehden eka vuosikerta kovissa kansissa?

kiitos näistä ideoista,pistän korvan taakse. Tuo laatuaika yhessä leffaan ja hampparille kuulostaa hyvältä vaikka vietetäänkin muutenkin aikaa yhessä.
ehkä se lahjakortti myös urheiluliikkeeseen ihan hyvä idea,tarvii kai vähän kysellä pojalta iteltäänkin että olisiko jotain mitä haluaisi.

Yhteistyössä