Mitäpä mieltä 2kk treeni takana *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiia

Vieras
Ite oon niin tyytyväinen että pakko jakaa tämä onni muidenkin kanssa :D

Mulla on nuorin lapsista 3kk ja 2kk oon treenaillu salilla pikku hiljaa. Sellaiset 2-3 krt/vko. Raskaudesta ei jäänyt ylimääräisiä kiloja, joten laihdutus ei ole ollut tarkoitus, vaan saada kiinteytystä/lihaksia :) Muutama kilo itseasiassa ei tekis yhtään pahaa.

Tässä kuvaa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5282808.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja tiia:

Mulla on nuorin lapsista 3kk ja 2kk oon treenaillu salilla pikku hiljaa. Sellaiset 2-3 krt/vko. Raskaudesta ei jäänyt ylimääräisiä kiloja, joten laihdutus ei ole ollut tarkoitus, vaan saada kiinteytystä/lihaksia :) Muutama kilo itseasiassa ei tekis yhtään pahaa.

Tässä kuvaa:

Jos haluat kiinteytyä niin syö terveellisesti ja oikein + muokkaa kroppaa, ihan hyvä jo nyt mutta on pelkkä tikku ainakin sivusta :)

Hienolta näyttää! Minä myös olen lähtöpainossani ollu melkeinpä heti vauvan syntymän jälkeen. Makkara on vielä vatsalla kuitenkin muistona. Kyllähän minä tiedän ettei se pelkällä terveellisellä ruokavaliolla häviä eikä vaunulenkeilläkään, mutta en vain ole saanut itseäni nikasta kiinni vatsatreenin suhteen.....mun vauva jo yli 7kk..

Ole ylpeä itsetäsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:

Tässä kuvaa:

Jos haluat kiinteytyä niin syö terveellisesti ja oikein + muokkaa kroppaa, ihan hyvä jo nyt mutta on pelkkä tikku ainakin sivusta :)

Hei, olen yrittänyt syödä oikein. Olen aikaisemmin, ennen raskauksia ollut todella hoikassa kunnossa, eli painoa tosiaan pitäisi saada muutama kilo lisää, olen samaa mieltä!

Sitten olisi myös helpompi kasvattaa lihaksia ;) Eihän niitä tyhjästä nyhjästä.

Kiitos kaikille kannustavista kommenteista!

Jos mä laittaisin MUN kuvan tänne, niin se sensuroitas.. ;) ja keräis järkyttäviä "Vitsi-mikä-läski"-kommentteja. Mut mun ukko tykkää, joten mikäs siinä! :) Tottahan sitä hoikka ja kiintee haluis olla, mut syötävä on minkä kuorii.. ;) ;) ;)

Hyvältä näytät! :)

wow.. mulla ei ikinä, ikinä ole ollut tollasta vartaloa :o

minkä ikäinen olet? ja monta lasta?

vaatiiko tuollainen vartalo välttämättä salitreeniä? en ole koskaan ollut kiinnostunut menemään salille :(

Alkuperäinen kirjoittaja rv 13 ja 3 maailmassa:
Jos mä laittaisin MUN kuvan tänne, niin se sensuroitas.. ;) ja keräis järkyttäviä "Vitsi-mikä-läski"-kommentteja. Mut mun ukko tykkää, joten mikäs siinä! :) Tottahan sitä hoikka ja kiintee haluis olla, mut syötävä on minkä kuorii.. ;) ;) ;)

Hyvältä näytät! :)

Ihana viesti! Ei sen puoleen itsekin tykkään raskaana ollessa kun tulee pyöreyttä, kun muuten sitä ei mulla oikein olekaan.. Ja kieltämättä mies tykkää kun on vähän jotain kiinni otettavaa ;)

Kyllä tässä omassakin kropassa on vielä tekemistä, etenkin sitä painoa ja lihaksia lisää!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
wow.. mulla ei ikinä, ikinä ole ollut tollasta vartaloa :o

minkä ikäinen olet? ja monta lasta?

vaatiiko tuollainen vartalo välttämättä salitreeniä? en ole koskaan ollut kiinnostunut menemään salille :(

25v ja kolme lasta, nuorin nyt 3kk.

Kait se riippuu mitkä on lähtökohdat, mulla ei oo ollut kiloja tiputettavana, niin yksi huoli on ollut vähemmän ;) Enkä vielä tähän ikään mennessä ole ollut missään rapakunnossakaan! Aina harrastellut jotain, ennen raskauksia ja raskauksien aikana.

Salitreenistä en minäkään suuremmin aikasemmin oo tykännyt, mutta nyt innostunut :) Olen löytänyt ne itseäni kiinnostavat treeni muodot mm. kahvakuulan.

Yhteistyössä