Mitäpä kuuluu iltaanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huutoa kuuluu... Isompi nukahti autoon kun tultiin kylästä ja nyt kiukuttelee, pienempi nukkumaan menossa... Aion kattoa Ilman Johtolankaa, suihkussakin pitäs vielä käydä ja YRITÄN mennä hyvissä ajoin nukkumaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
On kuule niin tylsää, että :headwall: Muksut nukku ja kissa nukkuua ja mies on töissä ja mä vaan istun tässä tylsityneenä.

Eikö löydy suklaata??? :p Se vois vähän auttaa nyt ;)

Ei oo :'( Alko tosta ap:n jutusta sitäpaitsi tekemään hulluna mieli karkkia. Pitää ehkä soittaa mihelle, että tuo kotimatkalla.

No soita ihmeessä, mitä sie siellä turhia kärsit :o =)

Vitsi, tuon kun oppisi että tekisi seuraavan päivän ruuan illalla valmiiksi. Kuulostat ahkeralta ja energiseltä, as always =) Onko malamuutti voinut hyvin?
Seuraavan päivän ruuan? :o Eh....junnu vetäsee sen vielä tänä iltana illalliseksi :D Mammutilla on ollut vähän tuskaisaa näiden helteiden aikana, mutta onneksi rupeaa taas viilenemään. Eikä se ole ollut kovin innoissaan tästä meidän rempasta, kun ei reppana oikein mahdu minnekään rojujen keskellä.

Heipparallaa Medu!

Me aloitellaan iltistä kovasti, vähän on minulla vaikeuksia tottua isoon ryhmään ja 'normaaleihin' lapsiin sen pienryhmän jälkeen. :/

Selkä on jumissa ollut kolme päivää jo, aloitin liian rankasti työt näköjään. :whistle: (aamupalaksi Buranaa ja silleen) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Huutoa kuuluu... Isompi nukahti autoon kun tultiin kylästä ja nyt kiukuttelee, pienempi nukkumaan menossa... Aion kattoa Ilman Johtolankaa, suihkussakin pitäs vielä käydä ja YRITÄN mennä hyvissä ajoin nukkumaan. =)

Saapihan sitä perjantai-iltana vähän valvoakin...ja ilman johtolankaakin voi katsella ;)

Iltaa Meduusa. Kävin hakemassa avioeropaperit käräjäoikeuden kansliasta. Täytinkin ne. Ei, en ole eroamassa, vaan teen lopun miehen uhkailulle. Kun aina se on niin samperin marttyyri jos tulee perheriita. Sitten se on ottamassa jo eroa. Saman kaavan toistuessa uudestaan ja uudestaan, hain sitten paperit. Ensi kerralla kun uhkailee, lykkään paperin kouraan. :D Kun ei riidellä, on niin onnellinen, kun riidellään, on kuulemma ollut surkea jo pitkään ja haluaa eron. Unohtuu aina aamulla tai viimeistään ruoka-aikaan. Ärsyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Vitsi, tuon kun oppisi että tekisi seuraavan päivän ruuan illalla valmiiksi. Kuulostat ahkeralta ja energiseltä, as always =) Onko malamuutti voinut hyvin?
Seuraavan päivän ruuan? :o Eh....junnu vetäsee sen vielä tänä iltana illalliseksi :D Mammutilla on ollut vähän tuskaisaa näiden helteiden aikana, mutta onneksi rupeaa taas viilenemään. Eikä se ole ollut kovin innoissaan tästä meidän rempasta, kun ei reppana oikein mahdu minnekään rojujen keskellä.

Ok :D Mietin kyllä hetken aikaa että syötiinkös teillä vielä iltasella...meillä on yhdet tuttavat, jotka syövät aina päivän ruuan siinä yhdeksän jälkeen aikaisintaan.

Voi koiraparkaa, varmasti on tuskaista ollut näillä keleillä, illalla onneksi jo viileämpää, varmaan viihtyy ulkosalla iltaisin. Tsemppiä remonttiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Heipparallaa Medu!

Me aloitellaan iltistä kovasti, vähän on minulla vaikeuksia tottua isoon ryhmään ja 'normaaleihin' lapsiin sen pienryhmän jälkeen. :/

Selkä on jumissa ollut kolme päivää jo, aloitin liian rankasti työt näköjään. :whistle: (aamupalaksi Buranaa ja silleen) :D

Yritä ihmeessä hoitaa kroppaasi myös. Minä olen "hyvä" esimerkki miten voipi käydä :/ Oikeasti piristyn tosiaan vasta näin iltasella kun nuokun koko päivän ja ihan joudun nukkumaankin päivällä :| Lääkkeet kaiketi väsyttää vai mikä, en tiedä itsekään vielä, mutta kunhan pääsen sinne reumalääkärille niin ehkä olen viisaampi.

töitä! ja sitäki vielä 6 päiväks etiäppäin ilman vapaata välissä! phöh! ärsyttää, mutta eipä kai tuo ylimääränen raha ois pahitteks..selkä kipee joten se enteilee että taistelen miehen kanssa siitä, tarviiko sen hieroa mun selkää illalla vai ei.

ja vessapaperi on loppu kotona!

Kotona ollaan kaksin tytön kanssa, kissa kolmantena. Istun tässä tietsikan ääressä ja välillä kattelen tonne telkun suuntaan, neiti on omassa huoneessaan. Söin tossa vajaan neljänneksen juustopalleroita pitkästä aikaa, että teki hyvää mutta nyt ollaan iisisti, en edes syö tollasia joka viikonloppu vaan tosi harvoin mutta kiva herkutella joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt vakkari:
Iltaa Meduusa. Kävin hakemassa avioeropaperit käräjäoikeuden kansliasta. Täytinkin ne. Ei, en ole eroamassa, vaan teen lopun miehen uhkailulle. Kun aina se on niin samperin marttyyri jos tulee perheriita. Sitten se on ottamassa jo eroa. Saman kaavan toistuessa uudestaan ja uudestaan, hain sitten paperit. Ensi kerralla kun uhkailee, lykkään paperin kouraan. :D Kun ei riidellä, on niin onnellinen, kun riidellään, on kuulemma ollut surkea jo pitkään ja haluaa eron. Unohtuu aina aamulla tai viimeistään ruoka-aikaan. Ärsyttää...

Hän on siis tuuliviiri :D ei osaa päättää :whistle: Sulla on loistava suunnitelma B)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
ärsyttäää!!!!!!

Mikä hätänä??? Häntä pystyyn vaan B)

miehen sisko ottaa päähän

Puhumalla asiat selviää...

niin kait sitä luulis. tää vaan ei yleensä pidä meihin mitään yhteyttä ja nyt sitten ilmottaa että tulen teille sinä ja sinä päivänä ja olen yön ja jatkan matkaani...ja ei kait tässä mitään vaan mieheni pitää hakea tämä yhdentoistä jälkeen illalla junalta ja toisella aikanen herätys töihin. sit tää ei kerkee seuraavana päivänä nähdä miestäni kun jatkaa jo matkaa. tuntuu vaan pieneltä hyväksi käytöltä ja ei tajuu sitäkään et meillä on lapsia ja ei nyt meillekkään voi tulla miten tahtoo. tää kun on vielä sellanen tapaus et yöt hilluu ja päivät nukkuu...ja ois voinut ees kysyy eka et käykö!!

ah tekipäs hyvää purkautua

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Toinen sidu menossa, katson ansainneeni kun pari yötä olen töissä valvonut eikä tänään enää tartte mennä =) Isot lapset tulee kohta saunasta, sitten mä, mies ja kuopus mennään.

No ehdottomasti olet ansainnut...minä en voi juoda mitään, en ole pitkään aikaan voinut :(

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt vakkari:

Hän on siis tuuliviiri :D ei osaa päättää :whistle: Sulla on loistava suunnitelma B)

:D Hyvin todennäköistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
töitä! ja sitäki vielä 6 päiväks etiäppäin ilman vapaata välissä! phöh! ärsyttää, mutta eipä kai tuo ylimääränen raha ois pahitteks..selkä kipee joten se enteilee että taistelen miehen kanssa siitä, tarviiko sen hieroa mun selkää illalla vai ei.

ja vessapaperi on loppu kotona!

No voi rähmä :/ jaksua ja tsemppiä töihin! Äkkiä nuo päivät vilahtaa...

ärsyttäää!!!!!!

Mikä hätänä??? Häntä pystyyn vaan B)

miehen sisko ottaa päähän

Puhumalla asiat selviää...

niin kait sitä luulis. tää vaan ei yleensä pidä meihin mitään yhteyttä ja nyt sitten ilmottaa että tulen teille sinä ja sinä päivänä ja olen yön ja jatkan matkaani...ja ei kait tässä mitään vaan mieheni pitää hakea tämä yhdentoistä jälkeen illalla junalta ja toisella aikanen herätys töihin. sit tää ei kerkee seuraavana päivänä nähdä miestäni kun jatkaa jo matkaa. tuntuu vaan pieneltä hyväksi käytöltä ja ei tajuu sitäkään et meillä on lapsia ja ei nyt meillekkään voi tulla miten tahtoo. tää kun on vielä sellanen tapaus et yöt hilluu ja päivät nukkuu...ja ois voinut ees kysyy eka et käykö!!

ah tekipäs hyvää purkautua

No voi himpula :o Ymmärrän kyllä tunteesi, tosi kurja juttu :/ Kieltämättä kuulostaa hyväksikäytöltä.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Kotona ollaan kaksin tytön kanssa, kissa kolmantena. Istun tässä tietsikan ääressä ja välillä kattelen tonne telkun suuntaan, neiti on omassa huoneessaan. Söin tossa vajaan neljänneksen juustopalleroita pitkästä aikaa, että teki hyvää mutta nyt ollaan iisisti, en edes syö tollasia joka viikonloppu vaan tosi harvoin mutta kiva herkutella joskus.

Hyvä hyvä, osaat nauttia omasta rauhasta =)

Ajelimme pojan kanssa koulun jälkeen 25km pyörällä. Ensin kävimme hoitamassa tätini kissan kun hän sairaalassa ja sitten ajoimme ison pojan synttäreille (26v), sieltä kotiin.
Nyt alan puhdistaa akvaarion suodatinta ja vaihdan vähän vettä.
Mulla vielä lomaa jäjellä, vielä jatkuu kauniita päiviä....

Yhteistyössä