Mitäpä kuuluu iltaanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meduusa

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
3 131
0
36
Minä yritän ottaa rennosti B) ...lähes kokonainen iso pussi karkkia syöty :p Kiva kun iltaa kohti piristyn...siis kun niskani ja selkäni ei ole kunnossa niin kiva että edes iltaa kohti piristyn. Saas nähdä miten uni tulee sitten :|

Niin, mitäpä teille muille kuuluu???

Meillä on vain vähän yli puolet porukasta kotona. Isäntä firmansa juhlissa, tyty mummulassa ja mä poikien kanssa täällä kotona. Pitäiskin huudella ne kohta tuolta pihalta sisään. Avasin oluenkin :p

Alkuperäinen kirjoittaja Mere:
Mr Bean lomailee leffa ja kiinalainen ruoka ja pari siideriä odottaa, kunhan saadaan esikoinenkin vielä nukkumaan

No niin, hienoa =) Minä muuten katsoin tuon leffan parisen viikkoa sitten...oli ihan hyvä, mutta ärsytti ja kyllästytti lähinnä Mr Beanin naama ja ne samat ilmeet :p Minä tykkäsin siitä agenttileffasta, en nyt muista nimeä...

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
On kuule niin tylsää, että :headwall: Muksut nukku ja kissa nukkuua ja mies on töissä ja mä vaan istun tässä tylsityneenä.

Eikö löydy suklaata??? :p Se vois vähän auttaa nyt ;)

Ei oo :'( Alko tosta ap:n jutusta sitäpaitsi tekemään hulluna mieli karkkia. Pitää ehkä soittaa mihelle, että tuo kotimatkalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Meillä on vain vähän yli puolet porukasta kotona. Isäntä firmansa juhlissa, tyty mummulassa ja mä poikien kanssa täällä kotona. Pitäiskin huudella ne kohta tuolta pihalta sisään. Avasin oluenkin :p

Jatka samaan malliin :D kuulostaa siis hyvältä =)

Alkuperäinen kirjoittaja vakka-akka:
Alustan tässä samalla sämpylätaikinaa. Pyykit ovat koneessa, lapset nukkumassa. Mies töissä. Mukava, rauhallinen ilta.

Kuulostaa hyvältä, saat touhuta rauhassa
=)

Olisi mukavaa, jos mies olisi enemmän kotona, mutta eihän noilta kiireisiltä miehiltä voi vaatia. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kiitos hyvää =) Risotto porisee hellalla, kohta katsomaan telkkua, sitten kaappeja järjestelemään, koiran kanssa ulos...sitä tavallista.

Vitsi, tuon kun oppisi että tekisi seuraavan päivän ruuan illalla valmiiksi. Kuulostat ahkeralta ja energiseltä, as always =) Onko malamuutti voinut hyvin?

Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Hiki on täälläkin. Muuten todella tylsää ja vähän ärsyttääkin..Tällästä mukavaa perjantai iltaa :whistle:

Ei muutakuin herkut esille B)

Voisinhan mä noi tytön loput namit vetästä ja 3 litraa pepsiä

;) :whistle:

No niin, nyt puhut asiaa, ei muutakuin tuumasta toimeen niin johan piristyt B)

Yhteistyössä