mitäköhän veristä vuotoa mulla mahtoi tulla, auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
:whistle: ;)

voiko kiinnittymisvuotoa tulla tms?

ovis mennyt ja äsken vessassa pyyhkiessä tuli sellainen "limainen" pieni verinen klöntti- tarkemmin sanottuna vaaleanpunainen joka oli limainen :o

2 lasta lötyy eikä ikinä tuollaista ole ollut, voisiko olla mahdollista kiinnittymisvuotoa tms?
eli että odotettavissa voisi olla plussa :D :heart: :heart:

*kiirehtii asioiden edelle* :whistle:

Mulla oli ihan sama :) Kaksi lasta löytyy, enkä kummankaan raskauden alkaessa mitään kiinnittymisvuotoja bongaillut. Nyt tän komannen (RV 6+2) kohdalla kp 18/25 tuli pyyhkiessä ensin vaal.punaista töhnää, sitten rusehtavaa limaa. Ja plussa tuli tästä viikon päästä, joten ;) :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 13:09 PulttiBois kirjoitti:
:whistle: ;)

voiko kiinnittymisvuotoa tulla tms?

ovis mennyt ja äsken vessassa pyyhkiessä tuli sellainen "limainen" pieni verinen klöntti- tarkemmin sanottuna vaaleanpunainen joka oli limainen :o

2 lasta lötyy eikä ikinä tuollaista ole ollut, voisiko olla mahdollista kiinnittymisvuotoa tms?
eli että odotettavissa voisi olla plussa :D :heart: :heart:

*kiirehtii asioiden edelle* :whistle:

Mulla kävi juuri näin tässä raskaudessa :hug: Toivottavasti sinullakin ois kyse kiinnittymisvuodosta :hug:

\
Mulla kävi juuri näin tässä raskaudessa :hug: Toivottavasti sinullakin ois kyse kiinnittymisvuodosta :hug:

[/quote]

ihanaa =) olisipa sitä itseään :D :heart:
on tää odottaminen kamalaa, kun puolet oireista varmaan kuvittelee- näköharhoja toivottavasti tuo limajuttu ei ollut ;)

Mulla tuli tässä raskaudessa kahtena päivänä sellainen sentin kokoinen vaaleanpunainen läntti pikkareihin kun ovulaatiosta oli n. viikko kulunut... Olin jo ihan sata varma että kierto taas vaan sekoilee että ei tietysti tässäkään kuussa tärppiä, mutta yllätys oli melkoinen. Nimenomaan juuri siitä kuusta olin ihan takuuvarma että turha edes testailla kun ei mitään mahiksia, kaikki oli niin mennyt mahdollisimman pieleen juuri vauvanyrityksen kannalta mun mielestä.

Varsinaisena ovulaatiopäivänä oli miehellä menoa muualla, ei edes päästy touhuilemaan eikä edes seuraavana päivänä. Sitten yhtäkkiä tuosta ovulaatiosta meni 3 päivää ja oli taas ovulaation oireet, limat ja kaikki, ja ovistesti plussalla taas. Sitten siitä viikon päästä ne vaaleanpunaiset vuodot. Arvelin että niinpä tietysti - menkatkin vielä etuajassa :headwall: Mutta siitä viikko ja plussa :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:30 Violet kirjoitti:
Minulla myös edellisessä raskaudessa tuli pientä vuotoa oviksen jälkeen. :) Minä myös mietin että nyt on kierto lopullisesti sekaisin :D mutta plussahan sieltä sitten tulikin.
oih ja voih, kunpa olisikin ja pysyvä sellainen :ashamed: :heart:

Täällä kanssa yksi, jolla plussa-kierrossa tuli 4-5 päivää oviksen jälkeen alushousuihin kertaalleen selvä veritahra, joka sitten myöhemmin varmistui kiinnittymisvuodoksi. Toivotaan, että sulla ois samaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:10 sama kirjoitti:
Hei,

minulle kävi tässä ensimmäisessä raskaudessani samalla tavalla eli sellainen limainen löntti, jossa hieman verta mukana. kiinnittymisvuoto siis.

onnea!

:heart:

kiitos kaikille vielä tuhannesti :flower:
voi kun olisi sitä mitä luulen :heart:

Yhteistyössä